Gå til innhold

Skrekkfilmer

Gjest slettetbruker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest slettetbruker
Skrevet

folkens.. jeg trenger hjelp her

Skrevet

The Woman In Black

The Conjuring
The Grugde

A Nightmare on Elm Street

Insidious

The Orphanage

1408
The Orphan

Det er vel de jeg har sett, likte sånn ca. alle. The Conjuring og Insidious var forøvrig bare bra en stund, så blir det bare overdrevent..

Skrevet

Cannibal Holocaust.

Saw-filmene.

The Hills Have Eyes.

Children of the Corn.

The Shining.

Martyrs.

Nosferatu.

Anonymous poster hash: a8c35...8e8
Skrevet

Insanitarium, Grøss!

Sinister! Også er det jo den nye som går på kino/gikk på? Men jeg hater selv skrekkfilmer og får ikke sove på mange mange dager, så slikt ser jeg i grunn nesten aldri på. :)

Gjest slettetbruker
Skrevet

Insanitarium, Grøss!

Sinister! Også er det jo den nye som går på kino/gikk på? Men jeg hater selv skrekkfilmer og får ikke sove på mange mange dager, så slikt ser jeg i grunn nesten aldri på. :)

Takk :) The Conjuring mener du?

Jeg er veldig glad i skrekkfilmer, jeg synes det er litt ekkelt og skummelt mens jeg ser på men det går over når den er ferdig ;p

Skrevet (endret)

Takk :) The Conjuring mener du?

Jeg er veldig glad i skrekkfilmer, jeg synes det er litt ekkelt og skummelt mens jeg ser på men det går over når den er ferdig ;p

Ja! Tror det var den jeg mente :)

Syntes det er greit mens jeg ser på, som i at det er skummelt og ekkelt, men etterpå blir jeg skikkelig redd i mange dager. haha. Sånn skikkelig redd liksom...

Men insanitarium er veldig ekkel, vet ikke om det er skrekk skrekk, men som sagt veldig ekkel. Utspiller seg på et sinnsykehus der ikke alt akkurat skjer lovlig :)

Endret av Kiva
Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Ja! Tror det var den jeg mente :)

Syntes det er greit mens jeg ser på, som i at det er skummelt og ekkelt, men etterpå blir jeg skikkelig redd i mange dager. haha. Sånn skikkelig redd liksom...

Men insanitarium er veldig ekkel, vet ikke om det er skrekk skrekk, men som sagt veldig ekkel. Utspiller seg på et sinnsykehus der ikke alt akkurat skjer lovlig :)

Åja, hehe.. Vel, det er jo det som skrekkfilmer skal gjøre da, så :) Pleide å få tvangstanker om at jeg ikke kunne se meg i speilet og at jeg måtte dra tilbake dusjforhenget da jeg var på badet fordi det kunne jo være noen bak e.e Men nå bryr jeg meg ikke lenger

Den må jeg se! Jeg elsker gamle mentalesykehus og slikt

Endret av Mephobia
  • Liker 1
Skrevet

Er jo å bli redd som er greia med skrekkfilmer. Har aldri forstått disse som sier de elsker skrekkfilmer men like fullt påstår de ikke blir redde overhodet. Det er jo å kjenne skrekken krible i magen som er gøy! Å vri seg i spenning, holde seg for øynene når det blir for voldsomt, bite seg i leppa når det er groteske scener og hyle når hovedpersonen går inn på feil sted. :)

The Ring er også ganske ekkel. Ikke en av de beste filmene som er, men ganske så grei om du bare vil ha noe å se på. Interessant nok.

Gjest slettetbruker
Skrevet

Er jo å bli redd som er greia med skrekkfilmer. Har aldri forstått disse som sier de elsker skrekkfilmer men like fullt påstår de ikke blir redde overhodet. Det er jo å kjenne skrekken krible i magen som er gøy! Å vri seg i spenning, holde seg for øynene når det blir for voldsomt, bite seg i leppa når det er groteske scener og hyle når hovedpersonen går inn på feil sted. :)

The Ring er også ganske ekkel. Ikke en av de beste filmene som er, men ganske så grei om du bare vil ha noe å se på. Interessant nok.

Pleide å bli ganske redd, skal jeg si.. Jeg synes jo det er litt skummelt mens jeg ser på såklart, det er bare den ekle følelsen mange får etterpå som jeg ikke sliter så veldig med.. Jeg har sett så masse rart nå at det ikke har så mye virkning lenger

Skrevet

Blir bare mer og mer redd for hver skrekkfilm jeg ser jeg, så er tydeligvis ikke blitt noe mer hardhudet. Tror jeg har litt for mye fantasi, er verst om natten, blir helt umulig å sove, så bli bare liggende og er livredd til klokken er sånn 5 eller noe, så sover jeg 2 timer før jeg må opp.. Er litt bedre nå som jeg har samboer, for da tør jeg å sove litt mer hvert fall.

Angående den Insanitarium filmen, må sies at jeg så den for 5 år siden eller noe slikt, og husker egentlig ikke om den var bra eller dårlig, husker bare at jeg ble skikkelig redd etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...