AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Litt rart spørsmål, men lurer litt på en ting. Som sykepleier i hjemmesykepleien hjelper jeg en del eldre folk med morgenstell. Vi vasker ansikt, rygg, under bryst (hvis kvinner), og nedentil med såpe og vann. Som en 24 åring gjør jeg ikke det på morgenen, da vasker jeg meg kun i ansiktet. Hva er deres rutiner? Kan også slenge med at jeg dusjer annenhver dag eller ved behov. Anonymous poster hash: 3a4aa...0bb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Jeg gjør samme som deg. Vasker fjeset om morningen, og dusjer annen hver kveld! Anonymous poster hash: bbf7d...5b6
siwhel Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg føler jeg trenger en dusj før jeg starter dagen. Alle har jo forskjell på hvordan kroppen jobber. Våkner ofte varm og av og til kjenner jeg lukt nedentil og da føler jeg rett og slett må vaske meg. Ikke sikkert ikke andre vil merke det.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Tar en kjapp dusj med lunkent vann. Bruker bare såpe annenhver dag eller så, da - må bare ha vekk søvnen, på en måte. Anonymous poster hash: c3c25...7b1 1
siwhel Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Enig dusjen gjør underverker for trøtte tryner. men bruker nå såpe hverdag. Mild såpe så klart.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Dusjer stort sett de dagene jeg skal noe som innebærer å treffe en del folk. Hvis jeg bare skal ha en slapp dag, eller ikke treffe noen kjente, så blir det gjerne til at jeg bare dusjer kroppen og vasker underlivet med underlivssåpe. Føler meg ikke vel uten å ha rent underliv! Anonymous poster hash: 0a177...038
Gjest caramiacaramella Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Jeg dusjer ordentlig annenhver dag, og mer dersom jeg har trent eller bare føler for det - ganske ofte egentlig. Men jeg har ingen regel om at jeg må dusje hver morgen - pleier bare å vaske fjeset med såpe og så lenge jeg føler meg fresh er jeg good to go
siwhel Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Syntes det er godt å kjenne vannet sildrer nedover kroppen om morgen. Og som regel tar jeg også en rask barbering der det trengs.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Jeg dusjer annenhver til hver kveld. Forsøker å ikke dusje hver kveld fordi jeg må som regel vaske håret siden jeg får fett hår av å dusje (uten å vaske det). Trener jeg eller gjør noe annet spesielt som skulle tilsi at jeg burde dusje så gjør jeg selvsagt det. Men forsøker som sagt å holde meg til annenhver kveld. Vasker meg i ansiktet og pusser tennene om morgenen, samt tar på deodorant under armene og under brystene. Anonymous poster hash: f91ea...053 1
Gumman87 Skrevet 8. september 2013 #11 Skrevet 8. september 2013 Renser ansikt og hals, tar på ansiktskrem og øyekrem. Pusser tennene.. Deodorant..
ini Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Jeg trener stort sett om morgenen før forelesninger, og da blir det naturlig å dusje etterpå. Men har jeg treningsfri vasker jeg bare ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå