Gå til innhold

Lørdagskos for en :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du bestemt deg for hva det blir? :D

Anonymous poster hash: 49acc...9a1

Egentlig ikke,men det blir noe med kylling.. Tror jeg :) Er utrolig hvor ubestemt jeg blir når jeg får tips..haha :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du får kose deg uansett hva det blir da :)

Men du, ikke se dårlige filmer da. Mye bedre å kose seg med en god film :P

Skrevet

Du får kose deg uansett hva det blir da :)

Men du, ikke se dårlige filmer da. Mye bedre å kose seg med en god film :P

Haha,jeg satser jo på at de er bra,men ofte feiler jeg i valget av filmer..haha :P Men kanskje jeg er heldig ikveld :)

Skrevet (endret)

En god ting med kylling er at du tar noen grønnsaker du liker, kutter dem i små biter, steker dem litt for så å ha dem i en ildfast form. Strø over ris og legg kyllingen på toppen med litt ost. Så har du fløte, sursøt saus og kokosmelk + krydder over. Ha det i ovnen i rundt 30-40 minutter ved rundt 180 grader så blir det bra :P Den lager seg mer eller mindre selv :D

Endret av LoneWolf
Skrevet

En god ting med kylling er at du tar noen grønnsaker du liker, kutter dem i små biter, steker dem litt for så å ha dem i en ildfast form. Strø over ris og legg kyllingen på toppen med litt ost. Så har du fløte, sursøt saus og kokosmelk + krydder over. Ha det i ovnen i rundt 30-40 minutter ved rundt 180 grader så blir det bra :P Den lager seg mer eller mindre selv :D

Det hørtes godt ut! :D Koker du risen på forhånd,eller har du den over ukokt?

Skrevet

Kylling med fløtegratinerte poteter fra ferskvare disk.

Pannekaker.

En grateng med pasta, pølsebiter og no grønt?

Skrevet

Jeg ville laget kylling innsuret i bacon, med fløtegratinerte poteter og grønnsaker. Nammm. :P

Anonymous poster hash: 53478...6d4
Skrevet

Da drar jeg på butikken,men flere av tipsene deres i bakhodet :) Skal bli spennende å se hva det blir til :D

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Åååh! Heldige deg som skal ha en kosekveld alene på en lørsdagskveld! Har ikke hatt det på mange måneder, og savner det utrolig! Må få det til om et par uker:) Håper du koser deg masse og at filmene ikke er dårlige;)

Skrevet

Åååh! Heldige deg som skal ha en kosekveld alene på en lørsdagskveld! Har ikke hatt det på mange måneder, og savner det utrolig! Må få det til om et par uker:) Håper du koser deg masse og at filmene ikke er dårlige;)

Jeg elsker å være alene for meg selv,og bare nyte mitt eget selskap.. Det er sunt til tider tror jeg :) Håper du får en slik kveld snart du også,det er sikkert velfortjent ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å være alene for meg selv,og bare nyte mitt eget selskap.. Det er sunt til tider tror jeg :) Håper du får en slik kveld snart du også,det er sikkert velfortjent ;)

Min kveld skal bestå av øl og mikrowave dinner,hehe. Skal lage salat ved siden av da;-)

Skrevet

Min kveld skal bestå av øl og mikrowave dinner,hehe. Skal lage salat ved siden av da;-)

Haha,funker det også om man ikke gidder å lage mat :P Salat ved siden hjelper måltidet litt da,og ølet :P Kos deg :)

• Liker 1
Skrevet

Haha,funker det også om man ikke gidder å lage mat :P Salat ved siden hjelper måltidet litt da,og ølet :P Kos deg :)

Takk takk,som unnskyldning har jeg vært flink og bakt olivenbrød og eplekake:-) kos deg du og.

Skrevet

Hva blei det til mat? :)

Skrevet

Hva blei det til mat? :)

Det blir kyllingfilet i en kraftig hjemmelaget fløtesaus med bacon og sopp i,ris og en salat med masse paprika,agurk,mais og rødløk :D Tror jeg vil bli både mett og fornøyd med det måltidet :P

Skrevet

Det blir kyllingfilet i en kraftig hjemmelaget fløtesaus med bacon og sopp i,ris og en salat med masse paprika,agurk,mais og rødløk :D Tror jeg vil bli både mett og fornøyd med det måltidet :P

Hørest godt ut! Kos deg mye i kveld!! :)

• Liker 1
Skrevet

Imponert over at du lager mat til deg selv når du er alene hjemme. Jeg pleier å holde meg til veldig enkel mat når jeg for en gangs skyld er alene en kveld.

For et par helger siden kjøpte jeg denne

Den var faktisk overraskende god, spesielt med et glass iskaldt hvitvin til. :nigo:

Kos deg i kveld, og nyt alenetiden. Er ganske fantastisk å få være alene en kveld innimellom :)

Skrevet

Imponert over at du lager mat til deg selv når du er alene hjemme. Jeg pleier å holde meg til veldig enkel mat når jeg for en gangs skyld er alene en kveld.

For et par helger siden kjøpte jeg denne

Den var faktisk overraskende god, spesielt med et glass iskaldt hvitvin til. :nigo:

Kos deg i kveld, og nyt alenetiden. Er ganske fantastisk å få være alene en kveld innimellom :)

Jeg elsker å lage mat,selv om det bare er til meg selv også.. Ingenting slår ett skikkelig måltid :)

Har smakt en lignende type av den der,og er enig med deg,de funker faktisk.. Ganske mye smak :)

Skal kose meg masse :D Og håper du gjør det også :)

Skrevet

Helt enig med deg, TS - jeg har hatt en del alenemiddager de siste ukene, og jeg liker også å virkelig lage litt ekstra til bare meg selv, særlig om det er helg.

Kos deg i kveld! :)

Anonymous poster hash: 608d0...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...