Gå til innhold

Kan man få lagt til ermer av denne typen på kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter brudekjole og ønsker ikke stroppeløs, selv om de fleste kjoler ser ut til å være stroppeløse. Jeg har funnet en type ermer/rygg som jeg absolutt elsker (se eksempel i linken under), men har til gode å finne dette på en kjole jeg liker...

Tenkte å prøve spørre dere som har erfaring i brudekjoleshopping - Vet dere om denne typen ermer er noe som kan legges til som tilpasning på kjolen? Vet dere ev. om denne typen ermer/rygg har et spesielt navn..?

http://www.pronovias.com/wedding-dresses-2014/collection-fashion-lany

Anonymous poster hash: 46570...3ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kalles "keyhole back" på engelsk. Tenker du å bestille fra salong eller på nett, fra feks Kina eller lignende? Sistnevnte vil de antakeligvis kunne lage en slik rygg for deg, i salong må du nok bestille en kjolemodell som har den typen rygg :)

Skrevet

En dyktig syerske vil nok kunne få det til. Men om du skal ha en kjole med blonder, er det vanskelig å få akkurat de samme blondene på stroppene. Da må du evt høre med salongen om du kan få bestille ekstra stoff fra kjoleprodusenten :-)

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men må bare si: Den type kjole/overdel var jo helt nydelig :wow:

Skrevet

Hvor holder du til? Jeg veit om ei sydame som muligens kan få til noe sånt :)

Anonymous poster hash: ddf1b...35e
Skrevet

Jeg fikk sydd på slike ermer på min brudekjole, så det går ann

Skrevet

Det kan være det blir lettere å finne en bolero som matcher enn å få sydd på ermer, og billigere. Alle tenkelige versjoner av bolero kan du finne med noen tastetrykk på etsy.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...