AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg er på jakt etter brudekjole og ønsker ikke stroppeløs, selv om de fleste kjoler ser ut til å være stroppeløse. Jeg har funnet en type ermer/rygg som jeg absolutt elsker (se eksempel i linken under), men har til gode å finne dette på en kjole jeg liker... Tenkte å prøve spørre dere som har erfaring i brudekjoleshopping - Vet dere om denne typen ermer er noe som kan legges til som tilpasning på kjolen? Vet dere ev. om denne typen ermer/rygg har et spesielt navn..? http://www.pronovias.com/wedding-dresses-2014/collection-fashion-lany Anonymous poster hash: 46570...3ab
Rakiana Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Tror det kalles "keyhole back" på engelsk. Tenker du å bestille fra salong eller på nett, fra feks Kina eller lignende? Sistnevnte vil de antakeligvis kunne lage en slik rygg for deg, i salong må du nok bestille en kjolemodell som har den typen rygg
hagegnom Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 En dyktig syerske vil nok kunne få det til. Men om du skal ha en kjole med blonder, er det vanskelig å få akkurat de samme blondene på stroppene. Da må du evt høre med salongen om du kan få bestille ekstra stoff fra kjoleprodusenten :-)
teatimee Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men må bare si: Den type kjole/overdel var jo helt nydelig
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Hvor holder du til? Jeg veit om ei sydame som muligens kan få til noe sånt Anonymous poster hash: ddf1b...35e
Carline Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Jeg fikk sydd på slike ermer på min brudekjole, så det går ann
Amens Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Det kan være det blir lettere å finne en bolero som matcher enn å få sydd på ermer, og billigere. Alle tenkelige versjoner av bolero kan du finne med noen tastetrykk på etsy.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå