mbt Skrevet 2. april 2014 #21 Skrevet 2. april 2014 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter. Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-)
Lady Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter. Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) Så bra! Gratulerer med overstått operasjon!:-) Håper du får det like smertefritt dagene fremover, og at du blir fornøyd med resultatet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #23 Skrevet 3. april 2014 Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter. Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) Da har jeg tid til å oppdatere de som er interresert:) opererte idag på akademiklininen! Var livredd da jeg ankom rommet mitt, og trodde virkelig jeg skulle gå i gulvet da kirurgen tegnet opp nesen min. Både mage og hode var helt i krøll! Fikk en masse piller som skulle svelges med litt vann og veneflon i håndleddet (det gikk veldig fint) før jeg lå å skalv under dyna et lite kvarter. Så måtte jeg gå inn på operasjonssalen og legge meg, ikke mindre nervøs da. Fikk først litt lokalbedøvelse i armen, som var ganske kaldt og ubehagelig mens de koblet opp alt av utstyr. Deretter fikk jeg narkosen i armen og maske over ansiktet, fikk såvidt mumlet at dette gikk fort før jeg sov dypt. Våknet opp smertefri og veldig glad (og rusa, haha) fikk litt kjeks og vann før jeg stablet meg på bena. Har hatt litt blødninger, men dette har avtatt utover dagen! Smerter har nesten ikke vært til stede, kun tetthet og trykk pga tampongene! Har klart meg fint med 4 paracet på hele dagen :-) håper morgendagen blir like god før tampongene skal ut på tirsdag! Har jo ikke sett resultatet ennå under gipsen, men så langt er det ingenting å være redd for og veldig verdt det ! Håper det kan lette litt på redselen hos noen:-) Takk for en kommentar som beroligede meg noe. Jeg skal operere 23 April, men jeg skal av medisinske grunner. Jeg skal meisle større plass i nesen da den er trang og minske nesemuslingene. (nesen ble vist noe smalere noe en ikke kan klage på) Tror du jeg kan forvente mer vondt, eller kan det minne om det du gjorde kanskje? Anonymous poster hash: b2b72...014
mbt Skrevet 3. april 2014 #24 Skrevet 3. april 2014 Det er akkurat det samme som jeg har gjort, det med nesemuslingene så er nok en veldig lik operasjon har i tillegg meislet ned neseryggen og løftet nesetippen en ørliten anelse:-) du kan sikkert forvente deg noe av det samme, men smerte er jo veldig individuelt! Jeg så for meg det verste, men har kun litt trykk i ansiktet. Klarer meg fint på paracet, og er verken hoven eller blå etter natten :D Godt jeg kunne betrygge deg litt! Var egentlig mest redd for narkosen, men det gikk super greit og jeg var så kvikk og fornøyd når jeg våknet lykke til!! Takk for en kommentar som beroligede meg noe. Jeg skal operere 23 April, men jeg skal av medisinske grunner. Jeg skal meisle større plass i nesen da den er trang og minske nesemuslingene. (nesen ble vist noe smalere noe en ikke kan klage på) Tror du jeg kan forvente mer vondt, eller kan det minne om det du gjorde kanskje? Anonymous poster hash: b2b72...014
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #25 Skrevet 3. april 2014 Okei. Ja jeg er nokså redd for narkosen også. Nesten redd jeg ikke skal tåle den. hehe. men dette går nok fint. Lykke til videre hvertfall.. Kjenner det hjalp litt, men selvsagt er jo smerte individuelt, så jeg skal fremdeles forbrede meg på det aller verste.. Anonymous poster hash: b2b72...014
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #26 Skrevet 3. april 2014 Har vurdert å operer nesen om 1 år! Tro meg, det er veldig mange som har absolutt operert nesen sin Anonymous poster hash: 615a1...222
mbt Skrevet 4. april 2014 #27 Skrevet 4. april 2014 De passer så godt på deg under narkosen atte :-) var bare deilig å sove! Nå er tampongene ute, og det var heller ikke vondt i det hele tatt, det bare kilte litt! Ønsker det masse lykke til, kommer nok til å gå supert! Hvor skal du operere? Okei. Ja jeg er nokså redd for narkosen også. Nesten redd jeg ikke skal tåle den. hehe. men dette går nok fint. Lykke til videre hvertfall.. Kjenner det hjalp litt, men selvsagt er jo smerte individuelt, så jeg skal fremdeles forbrede meg på det aller verste..Anonymous poster hash: b2b72...014
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #28 Skrevet 11. januar 2015 Noen som kan poste før og etter bilder? Vil gjerne se resultatet! :D Anonymous poster hash: b6c9c...458
mbt Skrevet 15. januar 2015 #29 Skrevet 15. januar 2015 Noen som kan poste før og etter bilder? Vil gjerne se resultatet! :DAnonymous poster hash: b6c9c...458 Send meg en melding med mailen din, så kan du få av meg :-)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #30 Skrevet 15. januar 2015 Er TS fortsatt her? Regner med at hun skal operere snart. Anonymous poster hash: 6d161...f04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå