Gå til innhold

Deiligst!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i motsettning til de fleste på dette forumet rimelig oppdatert når det kommer til slike sider. pga at jeg liker å komme i kontakt med folk over nettet.. og nei jeg er ikke 30 år og ser på 16-åringer. Og ja, det er mer enn lett kledde jenter på disse typer sider.

Jeg tror ikke dere som foreldre bør bekymre dere for hva ungene deres gjør her, det er nok som regel ganske uskyldig.

Jeg skal være enig i at det er ekkelt å se alle eldre mennene som prøver å få kontakt med disse jentene. Men i de fleste tilfeller vil jeg nok tro at disse jentene er mindre naive og mer forsiktige enn dere er redde for.

Det å nekte noen å bruke slike sider mener jeg ofte kan slå feil.

Men heller poengtere at alle kan se disse bildene, og at man ikke vet hvem som sitter bak skjermen. Prøve å lære dem litt om viktigheten i å holde seg anonym, og gjerne spør hvorfor de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i motsettning til de fleste på dette forumet rimelig oppdatert

Tror du de fleste på Kvinneguiden er slitne husmødre med hårruller og morgenkåpe som låner mannens pc mens han er på jobb? :ler:

Dessuten overrasker det meg ikke at du som mann er glad for at slike sider eksisterer. Ville du likt at din evt. datter la ut bilder av seg selv i g-streng med musefletter og en teddybjørn i hendene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du de fleste på Kvinneguiden er slitne husmødre med hårruller og morgenkåpe som låner mannens pc mens han er på jobb? :ler:

Jeg tror nok ikke akkurat det nei.. sjokk for deg tipper jeg..

Men jeg hadde nok ikke regnet med at de fleste inne her er så veldig oppdatert på hva slags sider ungdomen bruker.. I allefall virket det som om flere ikke hadde hørt om deiligst.no før media tok det fram.. (deiligst.no er ikke akkurat en ny side, eller et nytt konsept.)

Jeg er oppdatert forde jeg er hva man kaller en nerd, jeg bruker PC'en mye og ofte, jeg kjenner utallige jenter/gutter i ulike aldre og fra veldig mange plasser rundt om i verden.

Dette gjør at jeg ofte blir gjort oppmerksom på endel internett sider som ungdom bruker på både godt og vondt.

Dessuten overrasker det meg ikke at du som mann er glad for at slike sider eksisterer.

jaha?

Pga at jeg er mann, så er jeg glad i at slike sider eksisterer?? :hoho:

Jeg kan ikke huske å si at jeg er glad for slike sider.. Det er nok dine ord.. Mulig alle menn i ditt liv tenker akkurat likt, og elsker slike sider.. Men det betyr ikke at resten av oss gjør det.

Jeg er rimelig sikker på at datteren i hoved posten er mer aktiv her enn hva jeg er. Det er ikke bare gutter som bruker disse sidene, på samme måte som at det ikke bare er gutter som spiller skytespill.

Ville du likt at din evt. datter la ut bilder av seg selv i g-streng med musefletter og en teddybjørn i hendene?

Hvem ville vel likt det?

Som jeg skrev i posten du svarete på...

heller poengtere at alle kan se disse bildene' date=' og at man ikke vet hvem som sitter bak skjermen. Prøve å lære dem litt om viktigheten i å holde seg anonym, og gjerne spør hvorfor de gjør det.[/quote']

det jeg vil frem til er å jobbe med ungenes holdning, forståelse og kunnskap..

men spør dem hvorfor de legger bilder på nettet!! De som gjør det er de eneste som kan svare på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...