AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Datteren min har lyst til å farge håret blått og har valgt ut disse hårfargene, men hun er fortsatt litt usikker. Vil gjerne vite hva dere mener er finest. Anonymous poster hash: 1d8de...091 Anonymous poster hash: 1d8de...091
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Kommer helt an på hudfarge og slikt det. Og hvilken hårfarge er startpunktet. Anonymous poster hash: 79ee7...33c
Gjest Blondie65 Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Den mørkeste er den eneste som er fin. De andre er et utsagn/protest i mine øyne. Den lyseblå er grusomt stygg.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 TS herKommer helt an på hudfarge og slikt det.Og hvilken hårfarge er startpunktet. Anonymous poster hash: 79ee7...33c TS her Hun har veldig lys hud og mørk blondt hårAnonymous poster hash: 1d8de...091
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Den mørkeste er den eneste som er fin. De andre er et utsagn/protest i mine øyne. Den lyseblå er grusomt stygg. Hva faen? Den eneste som passer med hudfargen (i det hele tatt, og i den grad blått kan passe en hudfarge) er den første. Anonymous poster hash: fc00e...bb5
Gjest Blondie65 Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Hva faen? Den eneste som passer med hudfargen (i det hele tatt, og i den grad blått kan passe en hudfarge) er den første. Anonymous poster hash: fc00e...bb5 Og da spurte du her fordi ...?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 TS her. Det der er ikke meg. Anonymous poster hash: 1d8de...091
Armitage Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 (endret) Datteren min har lyst til å farge håret blått og har valgt ut disse hårfargene, men hun er fortsatt litt usikker. Vil gjerne vite hva dere mener er finest.Anonymous poster hash: 1d8de...091 Anonymous poster hash: 1d8de...091 For å få til pastellblått hår som de to første bildene der, så må håret blekes til det omtrent er hvitt ellers så vil ikke fargen sette seg ordentlig. Det er ekstremt vanskelig å få et bra resultat med pastellfarger uten et tilnærmet hvitt grunnlag først. Hun burde også bleke håret om hun vil ha det siste resultatet der også. Hvis hun har mye gule pigmenter i håret så kan hun risikere at det blir blågrønt istedet for en jevn blå farge. De fleste semipermante farger blir heller ikke bra om man ikke bleker først. Du kan få en grumsete farge om datteren din ikke er veldig, veldig lys blond fra før. Noen semipermanente farger vil heller ikke sitte ordentlig i et hår som ikke er bleket først. Jeg synes forresten de i pastell er penest. Og ikke minst trendy nå. Endret 7. september 2013 av Armitage
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Spørs på hudtonen hennes. Det spiller ingen rolle hvor fin fargen i seg selv er, dersom den kræsjer med huden hennes. Hilsen ei som hadde rosa hår i 8. klasse og får brekninger hver gang hun ser bilder av seg selv fra den tiden. Anonymous poster hash: 63b70...98e
Armitage Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Hvis man er kald og ganske lys i huden, så vil alle de fargene passe henne. Hvis hun kler bedre varme farger så hadde jeg ikke gått for dem.
Gjest Euforia Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Jeg synes den lyseste var finest 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Hun må bleike håret og tone det hvitt først, spesielt om hun skal ha pastellblå. Hvis hun ikke toner det hvitt så bør hun bruke en blålilla farge for å prøve å unngå at det blir grønt. Blå hårfarger blir utrolig fort stygge dersom man ikke har rett grunnlag og de semi permanente fargene setter seg dårligere i ubleket hår. I tillegg så falmer det ganske fort så nr. 1 vil bli nr 2 etter noen vask Det er jo pastellfarger som er mest in nå og dersom hun har lyse trekk passer det kanskje best? Jeg pleier å kjøpe Directions Lagoon Blue som jeg blander ut med mye balsam de gangene jeg har hatt pastellblå. Denne fargen blir ca. slik som bilde 1 uten å blande den ut. Anonymous poster hash: e4117...895
Blod Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Den første er finest, den lyseste er vanskeligst og den siste er vel lettest å få til. Når man skal ha blått hår må man bleke håret så man ikke har noe gulskjær. Helst bør det være nesten hvitt. Hvis det er guskjær blir håret fort grønt
Tzatziki Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Ville nok gått for den lyseste, i midten.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 den mørkeste helt klart Anonymous poster hash: 31ca6...dac
MilleVanille Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Blir som å velge mellom pest og kolera.. Men jeg ville valgt hårfargen i midten, den lyseste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå