Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Nå når jeg møter en mann, så forholder jeg meg kun til det inntil det er avsluttet , uansett om jeg føler at jeg er usikker på hva han vil eller hvor det fører hen. Jeg har dobbeldatet før men det ble bare rotete og feil. Jeg stopper også opp å gå inn på nettprofilen min , sjekkeprofilen min i det jeg dater og møter en, for hvis han merker det så kan han lett få inntrykk at jeg ikke er interessert nok. Hva synes dere?
Teethgrinding Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Når du sier dobbeldate tenker vel de fleste på date med to par samtidig? Når det gjelder å treffe flere mennesker samtidig vil jeg si at det er i grenseland. For noen er det det mest naturlige i verden. Man har ikke inngått en slags kjæreste-kontrakt enda, så hvorfor begrense valgmulighetene? For andre tror jeg det oppleves som umoralsk. Jeg ville blitt trist om jeg fant ut at jenta jeg gikk på kino med hadde planlagt kinodate med en annen fyr dagen etterpå. Det eroderer romantikken i mine øyne. Man gjør seg selv en bjørnetjeneste. Det hele blir en konkurranse om å være mest mulig perfekt. Skjev tann? Fyr nr 2 har tennene i orden og brede skuldre. Kanskje man får litt tunnellsyn? 1
Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg tør ikke å date to samtidig, for når jeg dater en er jeg interessert og kan miste kontakten hvis den personen ser at jeg dobbeldater
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Når du sier dobbeldate tenker vel de fleste på date med to par samtidig? Når det gjelder å treffe flere mennesker samtidig vil jeg si at det er i grenseland. For noen er det det mest naturlige i verden. Man har ikke inngått en slags kjæreste-kontrakt enda, så hvorfor begrense valgmulighetene? For andre tror jeg det oppleves som umoralsk. Jeg ville blitt trist om jeg fant ut at jenta jeg gikk på kino med hadde planlagt kinodate med en annen fyr dagen etterpå. Det eroderer romantikken i mine øyne. Man gjør seg selv en bjørnetjeneste. Det hele blir en konkurranse om å være mest mulig perfekt. Skjev tann? Fyr nr 2 har tennene i orden og brede skuldre. Kanskje man får litt tunnellsyn? Enig. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Jeg å drev med dobbel dating men det ble bare tull, hvis du skal date en person, så kan det hende den personen begynner å legge ut om forelsket han eller hun er blitt, begynner å ringe deg, ta mye kontakt vil møtes ofte, og vil kysse deg, holde deg i hånda og alt mulig, og så vil nr 2 det samme ? det blir bare tullball av det, jeg har vært borti det der, og ble bare helt forvirret, du må i så fall i den perioden du dater flere holde deg på matta, ellers kan du få lett dårlig samvittighet.
Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Dobbeldate eer feil mener jeg, for da risikerer man å miste den man er interessert i.....
Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Altså en må våge å legge de andre tilside og se nærmere på den man er interessert i først, en om gangen og hvis ikke det funker så gå videre...
Tzatziki Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Har man det så travelt at man ikke har tid til å bli kjent med èn om gangen da synes jeg det sender signaler som kanskje kan si noe om at vedkommende er redd for å være alene.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Har man det så travelt at man ikke har tid til å bli kjent med èn om gangen da synes jeg det sender signaler som kanskje kan si noe om at vedkommende er redd for å være alene. Er enig i denne. Hastverk er lastverk. Og hvordan skal man kunne ta en god avgjørelse om man ikke har fokuset på kun EN? Jeg har mer enn nok med å vurdere den ene jeg dater, så hvordan kan man da vurdere to eller flere? Skal man følge hjernen, hjertet eller pikken/fitta?
momo Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Jeg konsentrerer meg bare om en av gangen. Det har noe med at skal jeg date flere samtidig, blir jeg bare forvirret. Mye lettere da man har all fokus på bare en.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Det er kult å gå på gress for gode grunner og kan jeg tenke meg. Anonymous poster hash: b95fe...8d9
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Enig med dere, og er en skikkelig oppriktig interessert i den man dater så tar man sjansen på å glemme alle andre menn/ damer til man finner ut av den man dater. :-)
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Nettopp. Så hvem kaster bort tiden sin ? Anonymous poster hash: b95fe...8d9
Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Sant ingen vits å kaste bort tid med å ikke bruke tiden på den man er interessert i.
Gjest trådstarter Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Sant ingen vits å kaste bort tid med å ikke bruke tiden på den man er interessert i.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Vel. Uavhengig av hvem en bruker mest tid på, så viser det jo til hvem en er mest interessert i da. Intensjonelt eller ei. Men om det er bakvendt, er det jo definitivt lurest å bruke tiden på dem man ér interessert i. Anonymous poster hash: b95fe...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå