Gå til innhold

superstramme jeans på tynne gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Kan tynne å langbeinte gutter, gå i superstranme jeans, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn generelt kan ikke gå i superstramme jeans. Med mindre man er meglere. Men så kan man jo stille spørsmålstegn ved hvorvidt de er menn eller bare en rar rase fra en fjern galakse.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns at gutter generelt, i alle former og fasonger skal holde seg unna superstramme jeans.

• Liker 5
Skrevet

Det ser ikke bra ut. Ingen unntak.

Anonymous poster hash: 19501...d1c
  • Liker 8
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det ser ikke bra ut på jenter heller. ;)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg er veldig tynn å går vanligvis i str 26, men har en tiger jeans i str 24, den er superstram å sitter som pølseskinn på meg! Fått både positive og noen negative kommentarer, men prøver å overse negative ting da! Skal jeg bare kjøre min stil å late som ingenting? Glemte å si at dama liker det, hvis ikke utstyret vises for tydelig da:-).

Skrevet

That guy looks really macho in those slim fit jeans-has noone ever said.

• Liker 3
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er ganske trendy og endel tynne gutter som går i stramme, helt skinny jeans!

Skrevet

Jeg syns ikke det er så fint

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Kan være kult på noen!

Uansett-ikke bry deg så mye om hva andre synes,kjør på med din egen stil du :)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

De kan, men om det er fint? Ikke litt engang. :P

Siden du liker det så kjør på!

Endret av Mortem
Skrevet

Syntes ikke det er fint i det hele tatt, og det gjør ikke venninnene mine heller.

Er ikke noe fan av den metroseksuelle stilen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor sammen med en veldig høy og veldig tynn gutt og det er veldig lett for ham å finne bukser som passer kroppsformen uten at de er superstramme. Det er kjempefint. Tynne gutter skal ikke ha skinny jeans på samme måte som jenter bruker dem, de skal spesielt ikke sitte klistret på legger/lår. Man kan finne ganske fine smale jeans som ikke er stramme.

Anonymous poster hash: cfce7...7b4
Skrevet

Syns verken kvinner eller menn kler superstramme jeans. Har gutten skikkelig stilkbein ser det rart ut.

Skrevet

Jeg er veldig tynn å går vanligvis i str 26, men har en tiger jeans i str 24, den er superstram å sitter som pølseskinn på meg! Fått både positive og noen negative kommentarer, men prøver å overse negative ting da! Skal jeg bare kjøre min stil å late som ingenting? Glemte å si at dama liker det, hvis ikke utstyret vises for tydelig da:-).

For all del, kjør din egen greie, men det høres ikke akkurat ut som noe som ser bra ut. For å si det mildt.

"Tightsmannen" er et godt eksempel på at trange bukser på menn IKKE er bra (om du ikke vet hvordan han ser ut er det bare å google).

• Liker 2
Skrevet

Veldig stramme bukser på menn er somregel grusomt.

Personlig syns jeg det passer seg kun på ekstremt feminine, tynne menn(et godt eksempel her er herlige Yohio, den svenske artisten), men det er svært, svært få menn i den kategorien da, og selv de må trå varsomt.

På den annen side så er det jo viktig at man selv trives da, så klarer man å gi litt beng i hva andre mener er det jo bare å kjøre på!

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Fått endel kommentarer tråden, superstramme jeans på tynne gutter! Har så langt registrert at faktisk100% av dere, ikke syns at det er kult i det heletatt! Er det virkelig sånn at det går endel gutter rundt i trange jeans og tror dem er kule, men som stortsett alle missliker?

Skrevet (endret)

Kan tynne å langbeinte gutter, gå i superstranme jeans, eller?

Man kan jo det, men faren for å se ut som en aseksuell mygg av en hipster er overveiende stor synes nå jeg. Chicken legs er liksom ikke noe man gjerne vil fremheve. : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 5
Skrevet

Fått endel kommentarer tråden, superstramme jeans på tynne gutter! Har så langt registrert at faktisk100% av dere, ikke syns at det er kult i det heletatt! Er det virkelig sånn at det går endel gutter rundt i trange jeans og tror dem er kule, men som stortsett alle missliker?

De som kommer med positive tilbakemeldinger lyver (du sa du hadde fått noen positive kommentarer IRL i et tidligere innlegg). Det kan aldri bli fint eller kult. Kjøp noen andre bukser.

Anonymous poster hash: fde99...9f0

• Liker 1
Skrevet

Veldig få som kler åletrange bukser uansett kjønn

Anonymous poster hash: 26d64...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...