Gå til innhold

HJELP! Klarer ikke å slutte å spise!

Doo Wop

Anbefalte innlegg

Hm.. jeg mente ikke å spise en hel sekk med mandler av gangen da... litt og litt er stikkordet :o

Ville anbefalt deg å drikke også - for å holde magen fylt - dessuten ville jeg anbefalt deg å ikke la deg bli sulten. Spis et eple, spis et grovt knekkebrød og drikk masse vann så fort du så mye som merker at du vil ha noe.

Gulerøtter er også godt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener jo ikke å spise en hele pose med mandler. Det er bare det at når jeg begynner å spise klarer jeg ikke slutte. Jeg bare kobler ut og dytter på, og er så fornøyd som bare det. :roll:

Det er ikke sånn hele tiden, bare før mens. Ellers har jeg ikke noe problem med å vente til middag med å spise eller vente til lørdag med sjokoladen (som oftest da..) I dag kjenner jeg at det har begynnt å gi seg litt, så fort jeg får lønning nå så skal jeg kjøpe Fedon boken! Takk Lilleputt, akkurat det jeg ville høre! :)

Tenker på deg Ulizza som har det slik hele tiden :trøste:

misunner deg ikke, nei. Er så glad jeg har mer eller mindre kontroll i 3 av 4 uker, det er jo noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid godtesyk når jeg er sulten.

Kjøp inn masse frukt og spis litt når du får lyst på sjokolade...

Ellers kan jeg dele litt kvalme med deg ;) Den har fjernet 5kg på tre uker.. :P (Nei, ikke gravid.. er/var syk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme motas med takk. :) Huff, nei det mener jeg ikke. Håper du blir frisk snart da! Og nei det har abselutt ingenting med sult følelse å gjøre. Kan spise en stor porsjon middag før jeg gyver løs på sjokoladen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker dessverre som om noen tror det finnes enkle løsninger på dette problemet, som å spise sunt, ta seg en tur, koble av, ha mer selvdisiplin osv. men problemet ligger dessverre dypere enn det og handler ikke om sult.. tenkte jeg bare skulle nevne det.

I mellomtiden Doo Wop, kan du jo ta deg en kikk på lindeberg sine hjemmesider? hadde vært flott om et slikt kosthold kunne hjelpe deg litt. tror derimot ikke at det finnes en vidunderkur for dette..

http://www.drlindbergs.no/

Lykke til videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoho!

Jeg vet det ikke er lett.. Jeg blir monster hvis jeg ikke får akkurat det jeg har lyst på rundt mensen...

Heldigvis bor vi langt unna nærmeste butikk.. Så jeg holder meg ofte i skinnet når jeg blir godtesyk hjemme. Verre er det å dra på handletur og unngå namnam i handlevognen. :roll:

Tror ikke lindeberg sin side hjelper mot sjokoladesug.. :( Desverre..

Doo Wop: Har du forsøkt krom-tabletter? Fjerner søtsuget, så lenge man legger godviljen til. Jeg klarte å holde meg HELT godtefri i tre mnd(Og jeg var en ordentlig godtegris) ;) (Så gadd jeg ikke mer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...