Gjest tuppesjura Skrevet 28. september 2013 #41 Skrevet 28. september 2013 Dårlig idé! Når de ønsker seg gavekort så er det sikkrt fordi de vil finne noen de selv ønsker seg og ikke ende opp med ørten ulike kjøkkenglass. hvorfor ikke gi dem det de faktisk ønsker seg???Anonymous poster hash: fe560...4a4 Fordi jeg ikke liker å gi gavekort. Synes det setter pris på gaven, og det liker jeg ikke. Jeg kjøper selvfølgelig ikke ræl-glass, men i serien gran cru fra rosendahl. Da kan de supplere selv etterhvert.
Anglofil Skrevet 28. september 2013 #42 Skrevet 28. september 2013 (endret) Pappa: Helikopter Mamma: Boka "Den som ventet meg" og charm til veske. Mamma og pappa: Julepynt fra Rosendahl og julepynt fra Stenige Slott Tante: Charm til veske, tøfler som kan varmes opp og kjede Bestefar: Hjemmelagde kjeks og julepynt fra Steninge Slott Farmor: Duftlys og julepynt fra Steninge Slott Mannen: Armbånd, Fleksnes-gryteklut og selvlagde pynteugler Svigermor: Pyntepute og gryteklut i rødt Svigerfar: Slips Svigers: Bordskåner, pynt i deres servise og julepynt fra Rosendahl Gavene til bestevenninna mi og tantebarnet mitt kan jeg ikke skrive her siden bestevenninna mi er aktiv her inne på KG. Kan hende jeg kjøper noe mer til mamma, mannen, farmor og svigerfar. Mvh Yvonne Endret 28. september 2013 av Yvonne
Kara W Skrevet 29. september 2013 #43 Skrevet 29. september 2013 (endret) Jeg har begynt å stresse for det er slutten på september, og jeg har ikke begynt å planlegge noen ting til jul enda. Vet ikke hvor vi skal være, hvem som kommer, eller hva folk ønsker seg! Familien min synes jeg er rar, så det er godt å ha KG med likesinnede særinger som liker å planlegge i god tid Nå har jeg lest igjennom hele tråden, og funne frem gavelisten fra ifjor. De er heldigvis ikke superlang, men en del er det jo. Mannen: pung/veske/boks til pipe og tobakk. Noe mer også, men vet ikke hva enda. Foreldre/svigerforeldre/besteforeldre: kalender med barna, innrammet bilde av barna. I tillegg: Svigerfar: akevitt Foreldre og svigermor: Noe turutstyr eller ting til hytten. Svigersøster: Kaffe og konsertbilletter (enten noe spesifikt eller et gavekort) Bror med kone: De er glad i god mat, så tenkte noe kjøkkenutstyr, ev abonnement til mat levert på døren Barn, 3 egne, 1 niese og 4 venners barn (1-9 år): Her får jeg kommer på noe etterhvert. Liker å gi litt skikkelig kvalitetsleker, eller nyttige ting som ullundertøy og turutstyr. Utkledningsting var en flott idé, takk for den! Bestevenninne med mann: De har nylig lagt om dietten sin og spiser mest mulig økologisk og naturlig, så tenkte kanskje å finne litt eksklusive helsekostprodukter. Ellers kommer det litt an på hvem vi treffer i julen hvem vi gir gave til. Og det er alltids noen venner eller naboer som fortjener en flaske vin eller en eske konfekt, men det blir tatt litt mer spontant. Å, de føltes godt å endelig komme igang med planleggingen! Endret 29. september 2013 av Kara W
Purple Basil Skrevet 6. oktober 2013 #44 Skrevet 6. oktober 2013 *Deilig å være tidlig ute i år* Har ikke kjøpt så mye enda, men jeg får vel fylle ut listen etterhvert. Mamma: Glassengler og hjerter fra Steninge Slott. Svigermor: Porselenskniver og sliper til disse. Venninne 1: http://www.glassoginterior.no/hardangerbestikk-tapas-sett.html Venninne 2: Syltetøy til ost, og litt god te. Tenker å lage flere kosekurver som julegaver i år Greit å ha begynt på gavene iallefall 1
Fashionistaen Skrevet 6. oktober 2013 #45 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Siden jeg fortsatt bor hjemme, kjøper jeg som regel veldig få julegaver da mamma og pappa skriver "fra familien fash" på alt. Venninnene mine pleier jeg å spise ute med og gå på kino med i stedet for å kjøpe en hel haug smågaver som ingen egentlig har bruk for. Dette er både sosialt, trivelig og Har begynt å planlegge en fellesgave til meg og min forlovede. Denne krever en god del planlegging og litt arbeid, så det er igrunn lurest å begynne allerede nå. Har tenkt til å bestille en illustrasjon av min kjære og meg selv i våre fineste klær lagd av den samme kunstneren som har malt jenta i avataren min. Tenker det er et veldig godt og smakfullt alternativ til et familieportrett i tillegg til at det passer oss ypperlig da dama er en mote-illustratør og vi begge er interessert i dette Endret 6. oktober 2013 av Fashionistaen 2
Hecubaa Skrevet 10. oktober 2013 #46 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Jeg bruker nesten ikke ei krone på julegaver. Jeg er så heldig at alle mine venninner er hjertens enig i at det er mye hyggeligere å spise middag eller gå på kino eller teater sammen istedet. Jeg har en lillesøster som kun ønsker seg penger, og mamma og pappa får i år som i fjor det de ønsker seg aller mest: Sin eldste datter hjem til jul Endret 10. oktober 2013 av Hecubaa
Tigerliljen Skrevet 13. oktober 2013 #48 Skrevet 13. oktober 2013 Min mor får noen smykker samt noen poser hun har ønsket seg lenge til å putte hjemmelagde drops oppi. Min far og stemor skal få magnetrr til kjøleskapet med bilde av barna på. Min ene bror skal få et armbåndsur + dvd'er, han andre skal få en pose lønninger fra en spesiell leverandør (eneste han ønsket seg) og resten har jeg ikke funnet ut av enda, men godt på vei!
Erica❤ Skrevet 23. oktober 2013 #51 Skrevet 23. oktober 2013 Har skrevet til barna mine før men kan ta andre: Mannen - nye Playstation, fotball tur til england Mamma og pappa - en kurv med god mat og vin + fly/hotell til Toscana i en uke Svigermor og svigerfar - ett teppe og en reise til Island Søsteren min - Marc Jacobs lommebok Venninner - god vin og statement smykke
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #52 Skrevet 23. oktober 2013 Foreldrene mine får en dolce gusto cirocolo. De hadde denne på tilbud på nettsiden til 399 om man kjøpte kaffe samtidig. Genialt! Hei, lov å spørre om hvor du fant dette tilbudet? Anonymous poster hash: 114e6...0e8
Gjest tuppesjura Skrevet 23. oktober 2013 #53 Skrevet 23. oktober 2013 Fant det på nettsiden til dolce gusto, men mulig det er over nå.
Kassiopeia Skrevet 27. oktober 2013 #54 Skrevet 27. oktober 2013 Mamma: Månedskalender i ekte fotopapir 20x25 med bilder av gutten min. Svigers: Samme månedskalender og en bok hver. Stefar: Liten flaske konjakk Mine besteforeldre: Samme månedskalender og en konfekteske fra fotoknudsen med et bilde av dem sammen med sønnen min når han var nyfødt. Svigerbestefar: Samme månedskalender Niese og nevø på 9 og 4 år: Allværsjakke hver. Svigersøster 1 og hennes familie: Et bilde av samboer og sønnen vår når han var nyfødt i 30x40, innrammet i en fin ramme. Moren til samboer og hennes familie: Samme forstørret bilde og ramme. Faren til samboer og hennes kone: En lang ramme med plass til fire bilder i 10x13, med fire bilder av sønnen vår når han var nyfødt. Søskenbarnet til samboer og hennes familie: Samme avlange ramme som over her. Svigersøster 2: Parfyme Svigersøster 3: Pynt til leiligheten hennes. Svigersøster 4: Sengesett med Justin Bieber. Familiekjenning: En kaffekopp med to bilder av sønnen min. Venninne: Pynt til leiligheten hennes. Bruker vanligvis litt for mye penger på julegaver, så føler at årets gaver er litt magre. Men vi må stramme inn økonomien i år, så det får bare bli som det blir. Nå mangler jeg bare gave til samboer. sønnen og en siste venninne før jeg er ferdig.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #55 Skrevet 27. oktober 2013 Hundegodter til fatter'n. Han ønsker seg mye til hunden sin. Anonymous poster hash: 2db77...70c
Juvel Skrevet 27. oktober 2013 #56 Skrevet 27. oktober 2013 http://www.zalando.no/polo-ralph-lauren-torrington-chukka-casual-snoresko-bla-po212a036-503.html til min forlovede, de andre gavene har jeg ikke funnet ut av enda. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #57 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.zalando.no/gant-strikkegensere-gra-ga322x00j-113.html, denne og Call Of Duty: Ghosts til kjæresten resten har jeg ikke funnet ut enda Anonymous poster hash: 114e6...0e8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #58 Skrevet 28. oktober 2013 http://www.zalando.no/polo-ralph-lauren-torrington-chukka-casual-snoresko-bla-po212a036-503.html til min forlovede, de andre gavene har jeg ikke funnet ut av enda. og tips til deg, hvis du ikke har bestilt enda, så kan du få 15 % rabatt med denne rabattkupongen: DIMAZA15 Anonymous poster hash: 114e6...0e8
Lunalu Skrevet 28. oktober 2013 #59 Skrevet 28. oktober 2013 Mamma og pappa: sengetøy + litt småting til hver av de. Datter: ? Sønn: ? Venninne: lyslykt Venninne: Tredelt/trelags smykkeskrin (evt. annen oppbevaring) Åhlens. Blank/gjennomsiktig tykk plast - veldig fin, kjøpte til meg selv også Mann: vi har kjøpt nye dyner og ny getbox.... så det blir bare smågaver til hverandre! Tantebarn jente 13 - cakepops sett/form fra Europris, ferdig cakepopspakke fra Rema + litt klær Tantebarn gutt 21 - noe til leiligheten (nettopp flyttet sammen med dama, og de mangler mye) Fadderbarn gutt 13 - litt usikker. Bok, eller trenings/ulltøy. Fadderbarn gutt 10 - bok, lego eller klær... Resten har jeg ikke begynt å tenke på enda!
Juvel Skrevet 30. oktober 2013 #60 Skrevet 30. oktober 2013 og tips til deg, hvis du ikke har bestilt enda, så kan du få 15 % rabatt med denne rabattkupongen: DIMAZA15 Anonymous poster hash: 114e6...0e8 Tusen takk! Det var snilt av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå