AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Hva får de ulike personene av deg i år? Trenger masse tips, så man kan begynne julegaveshoppinga Anonymous poster hash: fd583...363
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Min bror som elsker cola kommer til å få en liten kjølebag med coca cola sin logo og farger utenpå der det er plass til seks colabokser inni. Foreldrene mine kommer til å få en bildekalender av barnet vårt. Søster kommer nok til å få noe kjøkkenting. Farfar kommer til å få en blomst på døren. Dette ble svært godt motatt i fjor, og den holdt seg lenge. Mormor og morfar kommer til å få diverse fotbad, kremer til føttene osv. Vet at mormor kommer til å like dette. Min mann kommer til å få en skjeggstusser. Barnet mitt kommer til å få leker. Konkret hvilke er ikke bestemt enda. Svigermor kommer til å få en eske med ulike innpakkede presanger inni (diverse som jeg vet at de trenger/vil like). Svigerfar er den eneste vi ikke har funnet på noe til enda. Anonymous poster hash: 375f8...566
Tøytigern Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Ja,så lang tid gikk det før jeg fikk nok av jul for i år. Jul=skal ha skal ha skal ha Det er 7 september og "Hvem får hva" har alt fått meg til å grue meg til den forbanna havesyke julefaenskapen. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Her har vi funnet ut av 2 gaver. Svigers: turbok + hjemmestrikket sitteunderlag Pappa: t-skjorteAnonymous poster hash: dc72a...cb4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Ja,så lang tid gikk det før jeg fikk nok av jul for i år. Jul=skal ha skal ha skal ha Det er 7 september og "Hvem får hva" har alt fått meg til å grue meg til den forbanna havesyke julefaenskapen. Så hold deg borte fra juleforumet da! La oss andre få glede oss over planleggingen uten din negativitet.
Gjest Solstråla88 Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Mannen får Ipad med smartcover Svigreinne og svoger får hjemmestrikket mariusgensere Mormor får matkurv, dette har blitt godt mottat før, så vi fortsetter suksessen Det er vel dette vi har funnet ut..Hehe.. Vi er jo trossalt bare september:-) 2
Gjest Funky Punk Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Vil følge med på denne. Trenger også tips tips til hva jeg kan finne på til alle sammen.
Tøytigern Skrevet 8. september 2013 #8 Skrevet 8. september 2013 Så hold deg borte fra juleforumet da! La oss andre få glede oss over planleggingen uten din negativitet. Jeg holdt meg vekk,jeg.Men trådene deres lyser mot meg fra startsiden av forumet og Pang! så husker jeg hva jeg hater med julen. Alle som insisterer på å få alt mulig de vil ha for store verdier og at det er obligatorisk å gi bort sånne ting til folk som ikke husker hva du ga dem året etter, uansett,-og faktisk har alt det de behøver fra før. Æsj. Det er forresten ny rekord å få meg til å hate julen første uka i september. Grattis med det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #9 Skrevet 8. september 2013 Foreldre: Tørkestativ(veldig kjedelig, men noe de absolutt trenger nytt av) og noe god rødvin de kan kose seg med Venninne: En kurv med god kaffi og te, noe snop(kanskje hjemmelaget) og kroppspleie produkter. Barna hennes får: sminke, klær og babyteppe. Søsken: pyntedill som lys ol., kaffibønner og sengetøy Sigerforeldre: regner med det blir noen polvarer der også Andre barn i familien får bare penger tror jeg. De er så spredt i alder og vanskelige å handle til. Mannen har jeg ingen aning på hva skal få enda. Anonymous poster hash: 63860...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #10 Skrevet 8. september 2013 mamma: skal lage en "kosekurv" .en bok(hun elsker å lese),en god sjokolade+ en flaske vin. lillebror: han har flyttet for seg selv,så blir litt div kjøkkenting osv.han har ingenting. har ikke kommet lengre i planleggingen. Anonymous poster hash: 9b566...93e
estrella Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Foreløpig er planen noe ala dette: Mor og stefar får Poul Pava-glass + salt og pepperbøsser. Lillebror 22: Barbermaskin Lillebror 21: Soda Stream-maskin Lillesøster 17: Rettetang/krølltang (er samme tingen ) Lillebror 12: Faktabok Lillebror 11: Usikker Lillesøster 9: Kokebok for jenter + boks med litt dill og dall + strikker skjerf og lue Lillebror 9: Lego Lillebror 4: Utkledningsklær Ekstrabror 18: Gavekort Samboer til bror på 22: Usikker Pappa og stemor: Usikker Bestevenninne: Kokebok, hjemmestrikka kluter Samboer: Usikker Jeg har kommet litt for langt med julegaver i år...så nå må jeg vente til oktober før jeg fortsetter (iallefall etter lønna denne mnd)
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2013 #12 Skrevet 16. september 2013 Datter: har lyst til å gi henne Nintendo ds, men hvis jeg ikke har fått jobb innen jul må hun få noe billigere også får hun den til bursdagen isteden. Sønn: iPod, under samme forutsetninger som over. Samboer: brettspill + noe mer Foreldre: bildekalender av barna, vin/filmer/bøker/musikk, har ikke bestemt meg enda. Svigers: bildekalender av barna, + noe mer. Nevø 8 år: Lego? Niese 1 år: leker. Venninner: stearinlys, sjokolade, vin Bestemor med diabetes: spennende sukkerfrie sjokolader, bok og stearinlys Bestefar: tøfler, sjokolade, bok Storebror med samboer: brettspill + noe mer
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2013 #13 Skrevet 16. september 2013 Foreløpig er planen noe ala dette: Mor og stefar får Poul Pava-glass + salt og pepperbøsser. Lillebror 22: Barbermaskin Lillebror 21: Soda Stream-maskin Lillesøster 17: Rettetang/krølltang (er samme tingen ) Lillebror 12: Faktabok Lillebror 11: Usikker Lillesøster 9: Kokebok for jenter + boks med litt dill og dall + strikker skjerf og lue Lillebror 9: Lego Lillebror 4: Utkledningsklær Ekstrabror 18: Gavekort Samboer til bror på 22: Usikker Pappa og stemor: Usikker Bestevenninne: Kokebok, hjemmestrikka kluter Samboer: Usikker Jeg har kommet litt for langt med julegaver i år...så nå må jeg vente til oktober før jeg fortsetter (iallefall etter lønna denne mnd) Utkledningsklær, noe så genialt! Takk for tips!
Gjest *kokos* Skrevet 16. september 2013 #14 Skrevet 16. september 2013 (endret) Alle disse kurvene som gis bort med stæsj i, hvor blir de av når julen er over? Hvem trenger påfyll av kurver hvert år? Nåh, grinch til side: Oldeforeldre til barna får bhg-bilder Mine og hans foreldre får kalender, Yankee Candle duftlys, hjemmelaget godteri, pluss at damene får skjerf. Ikke funnet noe til mennene, de er helt umulige. Svogere: Gavekort på en klesbutikk Venninners barn: Diverse barnebøker Egne barn: Bhg-barn er dyre i drift klesmessig om vinteren, så de får leker i prisklassen 200kr, det er mer enn nok, synes vi. Endret 16. september 2013 av *kokos*
Gjest halebein Skrevet 16. september 2013 #15 Skrevet 16. september 2013 Har ikke kommet så langt... Har 31(!) gaver å gi!!! Har kjøpt digitalkamera til tantebarna mine, også de yngste på 4 år. De kostet 99,- på kampanje på elkjøp i sommer, og var i friske farger. Har strikket en kofte til søstern min, og to par mønstrete sokker til mamma og svigermor. gir en flaske god vin i tillegg.
Ruskemor Skrevet 16. september 2013 #16 Skrevet 16. september 2013 Jeg er den eneste i familien som har begynt å tenke på julegaver og blir litt mobbet for det, så godt å komme her og føle at min planlegging ikke er teit Noen av gavene skal jeg spleise på med andre, mest for at det skal bli noe de har lyst på. har kjøpt nattdress til noen jenter i familien http://www.ellos.no/ellos-collection/pyjamasdress/396366?N=1z141y4Z1z141od&Ns=RankValue2|1&Nao=2 Ellers er planene å kjøpe dette: Ull t-skjorte ull boxer bok cd kalender fjellbukse Vinterjakke
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #17 Skrevet 16. september 2013 Ja,så lang tid gikk det før jeg fikk nok av jul for i år. Jul=skal ha skal ha skal ha Det er 7 september og "Hvem får hva" har alt fått meg til å grue meg til den forbanna havesyke julefaenskapen. Vær positiv eller gå vekk herifra. Er det noen folk jeg ikke takler, så er det sånne negative folk som deg som skal drive å dra ned andre. Til TS: -Søster 1: vannkaraffel -Søster 2: Noe sminkegreier sikkert -Pappa og stemor: Sånne søte ugler som jeg tover: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/c4/1f/0b/c41f0bba5b57214d961b41d025de63e7.jpg eller nisse. -Mamma og sambo: Tovet nisse -Kjæresten: Skjerf jeg strikker selv, treningstskjorte, gensere og kanskje lue jeg strikker selv om jeg får tid til det også. -Venninne: vet ikke enda. Anonymous poster hash: c40eb...2f9 2
Zakuro Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 Samboeren min får en sånn "banker-lamp" som han har så lyst på og 2 geeky t-skjorter. Men vet ikke hva mer jeg skal finne på:\ Bestevenninne 1, 2 og 3 får hvert sitt hjemmelagde, personaliserte armbånd og hjemmelaget anheng til mobilen i form av deres favoritt dyr. Men må vel finne på en liten ting til til hver av dem:) Bestekompis 1 vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Klarer ikke overgå fjorårets gave som var en illustrasjon av et fint barndomsminne vi har sammen, og som jeg ramma inn:) (vi har vært venner siden vi kunne byttelåne smokk) Bestekompis 2 får en kurv med hjemmebakst; rundstykker, florentiner, pepperkakemenn, og litt julegløgg:) Mutter'n blir å få et hjemmelaget, personlig dørskilt(den gule post-it lappen begynner å bli drøy:P) Fatter'n som er lesehest og elsker gamle dingser får bokstøtter som ser ut som LP-plater:) Brutter'n... for han blir jeg vel å løpe rundt i total panikk i siste liten akkurat som hvert år fordi jeg aldri vet hva jeg skal gi han-_- Svigers lager jeg kanskje konfekt til igjen for kjenner dem ikke godt nok til å kjøpe noe personlig. Så har jeg tre venner til som får en liten ting hver, type marsipangris, gløgg, te/kaffe ol. Brevvennen min tenkte jeg å sende en marsipangris og gløgg^^,
estrella Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Utkledningsklær, noe så genialt! Takk for tips! Han elsker å kle seg ut. Så jeg kjøpte et sverd i skumgummi og ridderdrakt til han fra lekmer. Satser på det faller i smak! Hadde det vært opp til ungen selv hadde han gått i det eller fotballklær hver dag
AnonymBruker Skrevet 17. september 2013 #20 Skrevet 17. september 2013 Jeg/vi har fryktelig mange å kjøpe til, det er 3 søsken på min side, som alle er gift, et bror hans side som er par og en singel voksen bror. I tillegg er det 15 vi er tante/onkel til, foreldrepar på begge sider, en farmor/oldemor, samt et vennepar der barnet får gave og et vennepar uten barn. Venninne + hennes datter på 18år. Og våre egne unge lovende - 2 stk. Listen hittil er slik: Nevøe rover 15 - Biothermdusjsåpe Nevøerunder 15 - Bula college genser Nieser under 12- Allværsjakke Nieser på 12 år - sjal + et eller annet Nieser over 15 - Maskarasett(sett med kajal, maskara og sminkefjerner) Søsken/par - Juleskål med snop Singel svoger - Dusjsåpe og deo Foreldre min side - Luksussåpe(500 ml) og sjal til mor + Dusjsåpe og sukkerfritt snop til far Foreldre hans side - Etajefat og snop Oldemor/farmor - Bilde av ungene + blomst Par med barn - Ullundertøy til babyen og noen bodyer i økologisk bomull Par uten barn - God vin Venninne - Sett med gourmetkrydder og salatbestikk fra Cremo Datter til venninne på 18 år - sjal + snop? Våre unge lovende får PC til bursdag i oktober, derfor blir julegaven noe lite. Dette blir de opplyst om i oktober. Anonymous poster hash: ca725...584 Anonymous poster hash: ca725...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå