Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt skikkelig hekta på negledesign. Desverre er det noe begrenset hva du får til med tannpirker og tape, så jeg kan godt tenke meg å kjøpe sånt som dottertool, stripingbrush, etc. Og så har venninna mi snart bursdag, og jeg veit at hu hadde kunnet tenke seg det samme..

Så det første spørsmålet er; Hvor får man kjøpt sånt uten å skade lommeboka så alt for mye? Jeg har skikkelig noia for å handle over nett, så gjerne foreslå noen fysiske butikker også. Bor i Trondheim, så om noen vet av butikker her hvor det er mulig å handle så hadde det vært kjempefint.

Og så kommer nr 2; Hvilket utstyr bruker du? Hva er et must og hva kan man egentlig klare seg uten? Hva foretrekker du, etc? :D

Anonymous poster hash: c17f8...488
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Vær så snill, jeg trenger desperat noe å gjøre.. Og bursdagen til venninna mi kommer rett rundt hjørnet nå.

Gjest DevilAngel
Skrevet

Har blitt skikkelig hekta på negledesign. Desverre er det noe begrenset hva du får til med tannpirker og tape, så jeg kan godt tenke meg å kjøpe sånt som dottertool, stripingbrush, etc. Og så har venninna mi snart bursdag, og jeg veit at hu hadde kunnet tenke seg det samme..

Så det første spørsmålet er; Hvor får man kjøpt sånt uten å skade lommeboka så alt for mye? Jeg har skikkelig noia for å handle over nett, så gjerne foreslå noen fysiske butikker også. Bor i Trondheim, så om noen vet av butikker her hvor det er mulig å handle så hadde det vært kjempefint.

Og så kommer nr 2; Hvilket utstyr bruker du? Hva er et must og hva kan man egentlig klare seg uten? Hva foretrekker du, etc? :D

På denne siden finner du masse forskjellig ting og tang til negl design, også dotting tools.

Pensler, diamanter, glitter, neglakk, stickers osv.

Det er en Dansk side, så de sender alt fra Danmark. http://www.nail4you.no/negle/tilbehoer/tools

Håper dette hjalp ;)

Skrevet

bestill på ebay. billig å bra nok.

Skrevet

for ikke å snakke om ganske rask levering fra ebay:)

Gjest DevilAngel
Skrevet

For å være ærlig så har jeg egentlig ikke så mye utstyr til negldesign. Jeg har 2 typer glitter og konad stamping utstyr(med 5 stamping plater). Ellers så lager jeg bare mønster med tynne neglakk pensler, ved hjelp av tape, og svamp (ombre effekt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...