Bettan* Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Skrev et svar på et innlegg om menn og utroskap, men tenkte det kunne være greit med en egen tråd så alle kan se at dette går begge veier. Jeg har nemlig også gjort et eksperiment om dette, men da gitt meg ut for å være mann for å se hvordan kvinner oppfører seg på en chat. Her er innlegget jeg skrev i den andre tråden: Har som singel gjort et liknende eksperiment tidligere, og utgitt meg for å være en gift mann på et chatteforum, og vet dere hva? Det er ikke grenser for mange tilbud jeg fikk i fra gifte kvinner :-( Forskjellen er at det tar litt lengre tid før jentene viser hva de er ute etter på en chat, de vil gjerne bli litt "kjent" med mannen og chatte en stund før tilbudet kommer. Menn derimot kaster ikke bort tiden når de leter etter en elskerinne på nettet, de spør/sier rett ut hva de er å jakt etter. Får de negativt svar hopper de videre til nestemann. Kvinnene later i første omgang som om de kun er ute etter en venn, men etter en time eller to på chatten så kommer deres hensikt frem når de føler seg tryggere på mannen. Så sorry jenter, de av dere som måtte tro at menn er værre enn kvinner må nok tro om igjen, det er kun fremgangsmåten som er forskjellige mellom kjønnene. Gutta går rett på og er ærlige om sine hensikter, mens jentene går rundt grøten, før deres mål vises.
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Jeg synes ikke noe særlig om å være utro. Men hvem er vel vi, som kan definere utroskap? Hva vet vel vi om hvilke "spilleregler" de enkelte parene har? Hva som er tillatt og hva som ikke er tillatt? Kan godt tenkes at dette er noe som er ok, noe de har avtalt seg i mellom. Eller andre igjen, som kun er ute etter spenningen/fantasien og litt kinky prat. Og andre igjen som er utro. Men dem om det, jeg orker ikke legge meg opp i det. Jeg synes heller ikke noe om å lage en profil for å "jakte" etter utro mennesker. Det er også lureri.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 Herremin er du besatt- Nå er det 4 tråder her om utro menn og hvor forferdelige menn ( og kvinner) er . At man ikke skal stole på noen , og vi som tror at partneren ikke er utro er naive idioter. NOK ER NOK Skjønner at du er bitter med det får da være måte på
Bettan* Skrevet 26. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2004 Herremin er du besatt- Nå er det 4 tråder her om utro menn og hvor forferdelige menn ( og kvinner) er . At man ikke skal stole på noen , og vi som tror at partneren ikke er utro er naive idioter. NOK ER NOK Sorry da :-( Skjønner at du er bitter med det får da være måte på Er overhode ikke bitter, for jeg har så vidt jeg vet ikke blitt bedratt. Ville bare få litt balanse inn i bildet, slik at det kan bli en slutt på at vi kvinner tror vi er så mye bedre enn menn når det gjelder utroskap.
Gjest Meg Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Tenkte litt på dette etter søndagsfilmen på TV3 i går: " Du har mail"... Ble litt paff over hvor ufarliggjort det var lagt opp til. Begge hadde kjæreste, og skrev til hverandre bak ryggen dems... Det var jo bare søtt... :-? Jeg mener så lenge man kvier for å si det til kjæresten, og ting blir hemmeligholdt, er det utroskap, eller ihvertfall noe som skurrer!
Gjest Tone B. Skrevet 26. april 2004 #6 Skrevet 26. april 2004 Tenkte litt på dette etter søndagsfilmen på TV3 i går: " Du har mail"... Ble litt paff over hvor ufarliggjort det var lagt opp til. Begge hadde kjæreste, og skrev til hverandre bak ryggen dems... Det var jo bare søtt... :-? Jeg mener så lenge man kvier for å si det til kjæresten, og ting blir hemmeligholdt, er det utroskap, eller ihvertfall noe som skurrer! Helt enig *Meg*. Gledet meg til å se filmen selv i går, for syntes faktisk den var meget bra sist jeg så den. Men så slo det meg allerede i starten at jeg nå fikk et helt annet inntrykk av filmen, og følte litt avsky mot hva den presenterer. Sist jeg så den var jeg singel, mens jeg nå er i et forhold.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #7 Skrevet 26. april 2004 Ja, interessant dette eksperimentet med kvinner som er utro: at de først er "bare vennskapelige" men at de varmes opp etter en time eller etter ordentlig prat først..Ikke overraskende egentlig. Menn går rett på det er også typisk dem. Likevel, jeg tror det er flest menn (i antall) som er utro gjennom et livsløp. (Pga. menns natur, testosteron, jegerinstinkt og sterke sexbehov livet ut).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå