Gå til innhold

Folk på jobb som er på do VELDIG lenge, hva gjør de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at du kommer inn på do, først inn til to vasker, og så er det to båser. Den ene er låst. Du går inn, vasker naturligvis setet, setter deg ned for å bæsje. Hører ingenting fra den andre båsen. Gjør deg ferdig, går ut, hører fortsatt ingenting. Vasker hendene osv, går ut. Og sniker litt og noen minutter senere observerer du hvem som var der inne.

Ville du konfrontert vedkommende? Hva tror dere personen gjorde på? Onanerte? Det har skjedd flere ganger.

Anonymous poster hash: f889b...46e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vedkommende smugrøyker kanskje inne på toalettet.

Skrevet

Hvorfor i det hele tatt gidde å spekulere i hva andre mennesker gjør på toalettet?

Nei, jeg ville ALDRI livet konfrontert vedkommende.

• Liker 47
Skrevet

Du har da ikke lov til å bæsje på bås do. Hva om personen ventet til du skulle bli ferdig siden de ble forstyrret av deg.

Anonymous poster hash: 30720...e13
  • Liker 5
Skrevet

Sikkert en som ikke er så glad i fellesdo, da. Vet om flere som ikke klarer å gjøre hverken bimmelim eller bommelom med andre tilstede. Bare gjør det du skal på do, også lar du vedkommende få sitte der i fred etterpå :)

• Liker 19
Skrevet

Det er såå irriterende med kollegaer som skal på do hver eneste time for 5-10 minutter!! skjønner det om de har diare eller andre plager, men flere dager over lengre periode ? Snakker om måneder her...

jeg skylder enkelt og greit på dårlig arbeidsmoral :) kunne aldri funnet på noe å gjøre på do, hver eneste time..

Skrevet

Jeg bruker ikke tiden min på å spekulere i hva andre gjør på toalettet. Det er deres sak og det kunne ikke falle meg inn å konfrontere personen. Det er mange som ikke klarer å verken tisse eller bæsje med andre tilstede og venter gjerne da til de andre er gått.

• Liker 7
Skrevet

Det er såå irriterende med kollegaer som skal på do hver eneste time for 5-10 minutter!! skjønner det om de har diare eller andre plager, men flere dager over lengre periode ? Snakker om måneder her...

jeg skylder enkelt og greit på dårlig arbeidsmoral :) kunne aldri funnet på noe å gjøre på do, hver eneste time..

Kanskje enkelte av dem har en bitteliten blære? ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, hvis må bæsje og noen andre kommer i nærheten (gjelder også i mitt eget hjem) så får jeg panikk. Hvis jeg må så hardt at jeg ikke kan holde, og jeg føler at den andre personen hører meg så blir jeg gjerne så med meg at jeg er på kanten av å gråte. Har skikkelig do-skrekk. Så hvis jeg må bæsje på offentlige toalett så må det enten være veldig mye bråk, VELDIG mange mennesker slik at lydene ikke kan "spores" tilbake til meg, ellers så gjør jeg mitt beste for å vente til det ikke lenger er mennesker der. En gang måtte ei venninne av meg stå med hendene nede i en sånn håndtørker i 3 minutter fordi hun ikke ville vente utenfor :P

Og til dere som snakker om at folk løper på do hver time. Som personen over meg sier; Det kan ha å gjøre med liten blære, men det som også kan spille inn er forskjellige tarm-problemer. Irritabel tarm, ulcerøs colitt, crohns, det finnes utallige slike sykdommer. Og hvis dere jobber i f.eks et stressfylt miljø, eller med en jobb som innebærer om enn bare bittelitt stress, så slår dette gjerne ut på magen. Det trenger ikke nødvendigvis ha noe å gjøre med en slik sykdom, mange har nervøs mage uten å ha påvist en sykdom, men det forekommer oftere enn man tror. Og når man har nervøs mage eller en sykdom så nytter det ikke å "bare holde seg" - da er det ikke annet enn å løpe på do når det kommer.

Men så kan det jo også være skoft, som noen foreslår. Jeg sier bare at det er dumt å bare ANTA at folk prøver å skulke jobb ved å sitte på do..

Endret av Lucid
  • Liker 9
Skrevet

Vær så snill å ikke gjør det å gå på do til en så dramatisk affære. Ikke alle er ferdig på 1, 2, 3, og du har ikke noe med hvor lenge andre er på do.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har også ekstremt do strekk. Klarer ikke gå på, nr 2 altså, om noen er i nærheten, kan komme til å komme i nærheten i nærmeste fremtid, eller kanskje kan høre noe. Det låser seg bare helt. Så om det hadde vært meg hadde jeg sittet dere stille og ventet til personen var gått. Om det plutselig skulle komme noen mens jeg er på do og ikke hadde klart å holde igjen for jeg nærmest panikk og hjerteklapp og pulsen skyter i været, og alt mulig rart. Om andre personer vet at jeg går til en do, må jeg også sitte maks 1 min på doen bare, selv om jeg må nr.2, om det tar lenger tid enn dette avbryter jeg, tørker meg, vasker hendene og skynter meg ut. Så ingen skulle tro at jeg gjorde nr.2 siden jeg ble så raskt ferdig. Herregud, jeg har problemer.

Å tisse klarer jeg å gjøre lydløst, så det går bedre.

Anonymous poster hash: c6b6a...d84
  • Liker 4
Skrevet

De sjekker fb osv, de bæsjer osv, kan være alt.

Skrevet

Jeg bruker ikke tiden min på å spekulere i hva andre gjør på toalettet. Det er deres sak og det kunne ikke falle meg inn å konfrontere personen. Det er mange som ikke klarer å verken tisse eller bæsje med andre tilstede og venter gjerne da til de andre er gått.

Ser jeg skrev "båser", det var nok litt feil, de to toalettene er på egne rom, liksom. Ikke lydisolert nok til at man ikke hører bæsjing, da, så kan jo være noe der.

• Liker 1
Skrevet

Spiller CandyCrush. ;)

Anonymous poster hash: 2da4c...bb3
  • Liker 5
Skrevet

Tenk at du kommer inn på do, først inn til to vasker, og så er det to båser. Den ene er låst. Du går inn, vasker naturligvis setet, setter deg ned for å bæsje. Hører ingenting fra den andre båsen. Gjør deg ferdig, går ut, hører fortsatt ingenting. Vasker hendene osv, går ut. Og sniker litt og noen minutter senere observerer du hvem som var der inne.

Ville du konfrontert vedkommende? Hva tror dere personen gjorde på? Onanerte? Det har skjedd flere ganger.

Mitt råd til deg. Ikke tenk så mye på det. Pass din egen drittjobb. Ta en frisk avgjørselse.

Skrevet

Det kan også være medisinske årsaker. Jeg har en bekjent med prostataproblemer som fort kan bruke en halvtime på å tisse.

Anonymous poster hash: 293c7...391
Skrevet

Lurer på om du Ts kjeder deg på jobb når det er fokuset ditt? Hva folk gjør på do? Jeez....

Anonymous poster hash: facf0...e39
  • Liker 1
Skrevet

Lurer på om du Ts kjeder deg på jobb når det er fokuset ditt? Hva folk gjør på do? Jeez....

Anonymous poster hash: facf0...e39

Det er ikke et fokus, men det er litt rart at det er fullstendig stille på det andre toalettet, selv når jeg bruker lang tid selv.

Kanskje jeg skal få noen kolleger med på en "do-stafett", altså når en slik situasjon oppstår, når jeg er ferdig, så kommer en ny inn, osv osv, og se hvor lenge den andre personen sitter der uten å gjøre noe? En time? To?

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor skal du ta en konfrontasjon basert på at noen bruker lenger tid enn deg selv på toalettet ? :klo:

Hva er det du skal konfrontere vedkommende med ? - dine mistanker om hva vedkommende benyttet tiden til ?

• Liker 4
Skrevet

Dette kunne vært meg! Jeg hater sånne båsdoer. Null privatliv. Kommer det noen inn så holder jeg igjen og venter til personen har gått.

Anonymous poster hash: 24168...760
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...