Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Tom og Trine fra Sparkjøp? Lurer på hvordan de er i størrelsen?

Tenker især på ullbody'er.

Evt tips om andre merker med ullbody i store størrelser? Leter etter vintertøy til en liten en som er på vei inn i str 98 alt, begynner å bli vanskelig å finne body'er som passer (han er bare 20 mnd, så prøver å unngå trøye/stillongs litt til)

Anonymous poster hash: 88824...975
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom og Trine er veldig små i størrelsen. Men bodyene er veldig gode!

Skrevet

Små i størrelsen og smale. Så de passet dårlig til min lubne baby :P

Skrevet

Æsj da, gutten er bred-skuldre, så body'er blir gjerne for trange/smale før de blir for korte.

Tusen takk for svar :blomst: sparte meg nok for et bomkjøp ja :)

Skrevet

Janus-bodyene synes ikke jeg har sittet så godt på gutten min som er litt smal, de blir liksom litt for brede. Men da passer de kanskje til gutten din? Bodyene der går opp til str 100 og er ikke små i størrelsen! Fåes blant annet kjøpt på obs.

Gjest Magdalene
Skrevet

Små i størrelsen og smale. Så de passet dårlig til min lubne baby :P

Så rart. Mine tjukkeboller passer de perfekt.

Skrevet

Vi har god erfaring med dem. Veldig tøyelige. Kjøpte til frøkna da hun var 4 mnd og de får vi på ennå.

Skrevet

Vi har en rund gutt, går vi opp en str så passer tom&trine bra :)

Skrevet

Hm, de går jo opp til 110 ser jeg - kanskje jeg bare må prøve en? :) Det vil jo bli en størrelse opp, så i verste fall varer den ikke så lenge :)

Skrevet

Janus-bodyene synes ikke jeg har sittet så godt på gutten min som er litt smal, de blir liksom litt for brede. Men da passer de kanskje til gutten din? Bodyene der går opp til str 100 og er ikke små i størrelsen! Fåes blant annet kjøpt på obs.

Ja, vi har fått et par janus - men takk for tips :)

Problemet er størrelsen over, for 100 er den han er på vei inn nå alt. Men innser det blir vanskelig, siden det egentlig er 3 års-størrelse, er vel ikke vanlig at større barn bruker body.

Fått tips om at Nøstebarn kan ha body'er i større størrelser, så kanskje det er håp :) men der pleier det ikke billig akkurat.... får ønske til jul kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...