Gå til innhold

Sigma-koster til bareminerals original foundation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en ny sminkekost til min bareminerals foundation :) i utgangspunktet sto valget mellom full flawless application face brush og full coverage kabuki brush fra bareminerals, men etter å ha lest mye positivt om sigma lurer jeg på om jeg skal prøve en f82 eller noe annet som kan passe.

Noen som har prøvd sigma børster til bareminerals foundation? :) Hvordan synes dere det funker (evt i forhold til bareminerals sine egne koster)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker sigma f82. Trodde aldri en så billig kost kunne være så god og pløyet meg gjennom en haug med sjitdyre koster for å så ende opp med denne. Får faktisk pudderet til å feste seg på huden og stikker ikke i det hele tatt. Prøv! :)

Anonymous poster hash: 68810...29c
Skrevet

f82 er veldig god til foundation :)

Skrevet

Jeg bruker sigma f82 til min bare minerales orginale foundation, og resultatet blir super bra! sigma f82 er fantastisk sammen med mineral foundation :)

Skrevet

Jeg bruker sigma f82 til min bare minerales orginale foundation, og resultatet blir super bra! sigma f82 er fantastisk sammen med mineral foundation :)

Åå dette høres veldig lovende ut! Tusen takk :D Hvordan er størrelsen på selve kosten i forhold til lokket på bareminerals foundation? Man skal jo "swirl it in the lid" og da er det greit om børste passer oppi :D Jeg prøvde bareminerals sin kabuki i butikken, og fikk inntrykk av at den var i største laget. Hva er din mening om sigma? :)

Skrevet

Som de andre, er jeg full av lovord om f82:)

Skrevet

Åå dette høres veldig lovende ut! Tusen takk :D Hvordan er størrelsen på selve kosten i forhold til lokket på bareminerals foundation? Man skal jo "swirl it in the lid" og da er det greit om børste passer oppi :D Jeg prøvde bareminerals sin kabuki i butikken, og fikk inntrykk av at den var i største laget. Hva er din mening om sigma? :)

Den er en hel del mindre enn kabukien til bm så det trenger du ikke å bekymre deg for

Anonymous poster hash: 68810...29c

Skrevet

Tusen takk for gode svar, folkens :-D hvor lang tid tok det fra bestilling til dere fikk kostene? :-)

Skrevet

Jeg har en hel del sigma-børster, men jeg foretrekker faktisk kabukien til tikei. Den er supermyk, og kundeservicen til tikei er fantastisk :) Jeg har også en del børster fra Samantha Chapman for Real Techniques, og etter at jeg kjøpte disse børstene og de jeg har fra Tikei, synes jeg at sigmabørstene mine føles rue og ubehagelige på huden.

Anonymous poster hash: 65b1e...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...