Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Ble kjent med en gutt i fadderuka, vi hang en del sammen, snakka mye sammen kg hadde det ganske gøy sammen. Siste dagen var vi hjemme hos meg og blei edru etter en laaang uke med mye alkohol og festing. Før han gikk spurte han om nummeret mitt, men har ikke hørt noe fra han siden... Hvorfor kutter han kontakten? Vi går på samme skole, men ulik klasse og har veldig forskjellig timeplan, så ser han ikke på skolen. Og aldri eller heller. Hvorfor kutter gutter kontakten? Vi har ikke hatt sex, så han har ikke brukt meg heller på noen måte. Hva skjer nå???
frksølekopp Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Du kan jo rett å slett sende ham en sms å spørre casual om det går bra Ikke relatert til "hva skjer med oss" men bare sånn for å prate kan jo hende han vil bli bedre kjent, men ikke tørr å ta initativ Skader ikke å prøve ;p 1
frksølekopp Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Svarer han kort å er avvisende er han nok ikke interessert så da er det bare å glemme ham 1
Gjest .-L-. Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 (endret) Den harde sannhet er nok at vi ikke alltid er like sikre på om vi liker jenta eller ikke. Man kan endre mening fra å like jenten til å ikke gjøre det. Endret 7. september 2013 av .-L-.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Ble kjent med en gutt i fadderuka, vi hang en del sammen, snakka mye sammen kg hadde det ganske gøy sammen. Siste dagen var vi hjemme hos meg og blei edru etter en laaang uke med mye alkohol og festing. Før han gikk spurte han om nummeret mitt, men har ikke hørt noe fra han siden... Hvorfor kutter han kontakten? Vi går på samme skole, men ulik klasse og har veldig forskjellig timeplan, så ser han ikke på skolen. Og aldri eller heller. Hvorfor kutter gutter kontakten? Vi har ikke hatt sex, så han har ikke brukt meg heller på noen måte. Hva skjer nå??? Kanskje han er sjenert når han er edru, men at det gikk greit å være sosial med alkohol innabords?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 sikkert redd for å bli anmeldt for voldtekt hvis han holder på for lenge. Anonymous poster hash: 6d5e8...160
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 synesbare det er så merkelig at han ikke tar kontakt. Vi oppførte oss som venner, snakka sammen, lo og hadde det generellt gøy. vi kyssa også siste dagen, men ikke noe mer enn det. Er han redd for at jeg er interessert i han på "kjæreste måten"? hvorfor tar han ikke kontakt? :/ kan ta kontakt selv, men har ikke nummeret så da må jeg sende han brev på face i så fall, hvor han nesten aldri er... trenger hjelp her!! blir gal snart! TS
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Hm. Snart? Som i at tiden går? Anonymous poster hash: 4e4af...652
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Ble kjent med en gutt i fadderuka, vi hang en del sammen, snakka mye sammen kg hadde det ganske gøy sammen. Siste dagen var vi hjemme hos meg og blei edru etter en laaang uke med mye alkohol og festing. Før han gikk spurte han om nummeret mitt, men har ikke hørt noe fra han siden... Hvorfor kutter han kontakten? Vi går på samme skole, men ulik klasse og har veldig forskjellig timeplan, så ser han ikke på skolen. Og aldri eller heller. Hvorfor kutter gutter kontakten? Vi har ikke hatt sex, så han har ikke brukt meg heller på noen måte. Hva skjer nå??? Var dette deres første erfaring overhodet med å være edrue sammen? I så fall kan beruselsen ha gjort det morro, fint o.l. å være sammen, men etter at han ble edru kom han på andre tanker. Evt er han kanskje anderledes når han er edru, inkl kanskje sjenert. Eller så er det andre grunner, f.eks at han ikke er interessert.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 synesbare det er så merkelig at han ikke tar kontakt. Vi oppførte oss som venner, snakka sammen, lo og hadde det generellt gøy. vi kyssa også siste dagen, men ikke noe mer enn det. Er han redd for at jeg er interessert i han på "kjæreste måten"? hvorfor tar han ikke kontakt? :/ kan ta kontakt selv, men har ikke nummeret så da må jeg sende han brev på face i så fall, hvor han nesten aldri er... trenger hjelp her!! blir gal snart! TS Har du navnet hans da, slik at du kan finne hans tlfnr på gulesider, og sende en sms rtil han? Evt kjenner du noen som han omgås som du kunne spurt om navn og tlf nr til han?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Var ikke fulle hele tiden, kom edrue til fors osv. Men var for det meste fulle eller beruset ja. Har navnet hans, er venner på face, men finner han ikke på opplysningene fordi han har reservert seg. Må bare ha kontakt med han! Han var så Kul og utrolig gøy å henge med:) Han har bursdag om 2 uker, så kunne jo gjort noe da ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå