Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så få pene kvinner. Da mener jeg ikke bare kropps- og utseendemessig. Mange kvinner har en heller dårlig og rar personlighet. Det gjør at jeg aldri finner en kvinne jeg kan tenke meg et forhold med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så få pene kvinner. Da mener jeg ikke bare kropps- og utseendemessig. Mange kvinner har en heller dårlig og rar personlighet. Det gjør at jeg aldri finner en kvinne jeg kan tenke meg et forhold med.

Det har ikke slått deg at det er DU som er rar/har merkelige preferanser?

Anonymous poster hash: a7368...a8c

• Liker 5
Skrevet

Har det på samme måte, bare med menn. Mange menn som ikke er så attraktive og heller litt rare og sære.

Skrevet

Synes jeg ser mange pene, vakre kvinner jeg. (Hvilken planet er ts på?)

Skrevet

Du får finne deg en mann da...?

Skrevet

Evnen til å se genuin skjønnhet kan være grei å ha.

I det kjønnet man foretrekker da evt ?

Anonymous poster hash: c42da...211
Skrevet

Du får skaffe deg en importbrud da.

Anonymous poster hash: 03f27...33c
Skrevet

Importere er uaktuelt, ikke er jeg homo for jeg tenner på damer og brekker meg av nakne menn. Det er bare ingen kvinner som passer. Brautete og kantete. Og veldig mange norske jenter er lite tiltrekkende.

ts

Skrevet

Du får dra til utlandet og se om du finner noen brukbare damer å bli kjent med der da.

Med teskje: Du virker utrolig tafatt. Så utrolig faktisk, at det nok heller bare er et dårlig forsøk på å provosere frem en reaksjon fra norske kvinner fra en som kjeder seg litt på fredagskvelden.

Anonymous poster hash: 03f27...33c
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Brekker deg av nakne menn faktisk...

• Liker 1
Skrevet

Importere er uaktuelt, ikke er jeg homo for jeg tenner på damer og brekker meg av nakne menn. Det er bare ingen kvinner som passer. Brautete og kantete. Og veldig mange norske jenter er lite tiltrekkende.

ts

Brautete og kantete? Ja, klart det er noen av dem, men det er jo også en del søte og feminine kvinner. Du må da legge merke til dem også. Jeg er en av dem. :)

Skrevet

Jeg er bi og ser helt klart flere tiltrekkende kvinner enn menn her i Norge (og jeg foretrekker egentlig menn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...