AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg har veldig mørkt hår i en kald farge. Kald til nøytral hudtone. Jeg er flink med "ansiktssminke", men er ikke flink med øynene. Har hooded eyes og synes det er vanskelig å legge sminke. Er på jakt etter nude og gjerne matte øyenskygger, gjerne en sånn kvartett eller duo, der man har litt mørkere i globalen enn på selve øyelokket. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 07125...b53
Eolin Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 her er jeg også interessert, har også hodded eyes og synes det er vanskelig!
She_Leiva Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Meet Matte fra the Balm har en veldig fin sammensetning av kalde og varme, matte skygger og jeg har inntrykk av at "hooded eyes" kler matte farger bedre enn de med skimmer.
lottelotti Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Urban Decay, naked basic seks eller fem øyenskygger i. Alle er matte, unntatt en. Du får kjøpt det på beautybay for under 200 kroner, så du slipper toll
lottelotti Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Meet Matte fra the Balm har en veldig fin sammensetning av kalde og varme, matte skygger og jeg har inntrykk av at "hooded eyes" kler matte farger bedre enn de med skimmer. Har det palette selv, og det er helt grusomt, og fargene er rett og slett elendige! og null pigmenter i. Syns hvertfall jeg. Egentlig ganske synd at det er så dårlig kvalitet, siden mange av fargene er veldig fine.
She_Leiva Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Har det palette selv, og det er helt grusomt, og fargene er rett og slett elendige! og null pigmenter i. Syns hvertfall jeg. Egentlig ganske synd at det er så dårlig kvalitet, siden mange av fargene er veldig fine. Så rart? Jeg bruker det konstant og elsker pigmentene! Jeg bruker "Matt Smith" På hele øyet helt opp til brynet og "Patel" og "Ramirez" til og skape en litt lett smoked eye-look. Kan jeg spørre om hvilken eyeshadow-primer du bruker ettersom at du har helt andre erfaringer enn meg med denne paletten? Liker forresten også NYX sitt "Crimson Amulette - Dark Shadows". MASSE fine farger.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Hei og takk for svar. Har prøvd meet matte hos en venninne og vet ikke om jeg ble helt fornøyd. Googlet Urban Decay naked basics og på bildesøket såg det ut som om folk hadde problemer med å blende denne skikkelig. Var mange mindre flatterende bilder der synes jeg.. Anonymous poster hash: 07125...b53
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Så rart? Jeg bruker det konstant og elsker pigmentene! Jeg bruker "Matt Smith" På hele øyet helt opp til brynet og "Patel" og "Ramirez" til og skape en litt lett smoked eye-look. Kan jeg spørre om hvilken eyeshadow-primer du bruker ettersom at du har helt andre erfaringer enn meg med denne paletten? Liker forresten også NYX sitt "Crimson Amulette - Dark Shadows". MASSE fine farger. Er det denne du har? Anonymous poster hash: 07125...b53
She_Leiva Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Er det denne du har? Anonymous poster hash: 07125...b53 Nei, denne: http://www.coverbrands.no/merker/the-balm/meet-matt-e
lottelotti Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Så rart? Jeg bruker det konstant og elsker pigmentene! Jeg bruker "Matt Smith" På hele øyet helt opp til brynet og "Patel" og "Ramirez" til og skape en litt lett smoked eye-look. Kan jeg spørre om hvilken eyeshadow-primer du bruker ettersom at du har helt andre erfaringer enn meg med denne paletten? Liker forresten også NYX sitt "Crimson Amulette - Dark Shadows". MASSE fine farger. Jeg bruker NARS sin øyenskygge primer
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Flere tips? Anonymous poster hash: 07125...b53
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #13 Skrevet 8. september 2013 Flere som bruker naturlig øyeskygge? Anonymous poster hash: 07125...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå