Gå til innhold

Støtte fra NAV? (ADHD)

Anbefalte innlegg

• 3 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jævla idioter, dere aner ikke hvordan det er. Håper dere får barn med samme sykdom, nei faktisk verre! Håper de blir mongolid! Hater dere alle, f**k you, melke systemet????? Vet dere hvordan det er??!!!! Etter dere har fått barn med adhd, så håper jeg at  dere selv får en funksjonshemning! 

Anonymkode: ce1f8...b74

• Liker 1
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla idioter, dere aner ikke hvordan det er. Håper dere får barn med samme sykdom, nei faktisk verre! Håper de blir mongolid! Hater dere alle, f**k you, melke systemet????? Vet dere hvordan det er??!!!! Etter dere har fått barn med adhd, så håper jeg at  dere selv får en funksjonshemning! 

Oi, det var da voldsomt.

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
På 4.5.2017 den 1.33, AnonymBruker skrev:

I Frankrike er adhd faktisk sjeldent. 

Anonymkode: 43bee...c22

Der tar du veldig feil. Studiene viser at Frankrike har en av de største prosentandel av befolkningen med ADHD.

Sitat

Estimates from individual studies have indicated that the global prevalence of ADHD in adults ranges from 1.1% in Australia to 7.3% in France.

Hvor USA bare har 5.2% i følge artikelen jeg fant om dette.

- https://adhd-institute.com/burden-of-adhd/epidemiology/

Anonymkode: 9475e...9da

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
På 9.9.2013 den 6.49, AnonymBruker skrev:

støtte for å dekke ting du roter bort? seriøst? kunne skjønt om det var en engangsstønad til kurs eller lignende der du kunne lært ulike metoder som kunne hjulpet til slik at du ikke lenger roter bort ting. som andre sier, blå resept og frikort gjør at du bare betaler en viss sum for medikamenter

Anonymous poster hash: 5fed1...f0a

I alle dager! Støtte til ting som rotes vekk...  Jeg har aldri fått vite om dette. Og roter vekk uendelig mye. Jeg knuser også endel ting. Kan jeg be om erstatning?? 

Anonymkode: c37d6...e5b

AnonymBruker
På 4.5.2017 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Mister besinnelsen er klassisk for ADHD. ....

Kan trøste deg med at med noen år og litt veiledning så kan dette gå seg til ganske bra. Og tenk på at ADHD er veldig arvelig når du selv vil ha barn. Har man lett for å miste besinnelsen er det ikke lurt å få barn som har gode forutsetninger for å bli en tålmodighetsprøve. 

Anonymkode: c37d6...e5b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...