Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser flere som skriver at om så og så mange år skal de gifte seg.. Når i et forhold gifter man seg egentlig?

Jeg synes at man gifter seg når man har funnet ut at man vil gifte seg med denne personen.. hva er det da å vente på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg synes at man gifter seg når man har funnet ut at man vil gifte seg med denne personen.. hva er det da å vente på?

Vel, så enkelt er det nok ikke bestandig; man kan jo ikke akkurat tvinge den andre personen, heller...

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel' date=' så enkelt er det nok ikke bestandig; man kan jo ikke akkurat tvinge den andre personen, heller...[/quote']

Jeg mente selvfølgelig at begge skulle føle dette, da.. :roll:

Skrevet

Der har jeg et godt svar, som er eneste grunnen til at vi ikke gifter oss nå iallfall; Økonomi! Det koster nemlig myyye å gifte seg, og siden vi har bare en inntekt (jeg er student) så tar vi oss ikke råd til dette nå...

Vi er ikke spesielt interessert i å ta opp lån for å gifte oss, vi vil heller spare mest mulig først.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det koster INGENTING å gifte seg!

Skrevet
Det koster INGENTING å gifte seg!

:enig_animasjon:

Gjest gjest1
Skrevet

det er et stort skritt og gifte seg, så man må vaære 100% sikker.

Nei, det koster ingen ting å gifte seg, men de fleste vi markere en så viktig begivenhet i livet. MEN det trenger ikke koste deg 50.000 kr og oppover. Ser folk bruker opp til 200.000 kr!!! Men det betyr ikke at det blir det perfekte bryllupet.. (vi gifta oss 10.04 og betalte 22000 kr for allt!! og vi hadde 30 gjester)

Skrevet

Vi var bare sammen i 6 mnd før vi giftet oss. Vi har nå vært lykkelig gift i snart 5 år og har ei datter på 2 år.

Det var bare oss og forloverne da vi giftet oss, men familien ville ha selskap så de spanderte det på oss sommeren etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...