Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo alltid greit å være tidlig ute?? :) Her blir det gavekalender til samboeren, og etter fjoråets fadese der de siste pakkene dukket opp i slutten av januar har jeg bestemt meg for å begynne tiiiidlig i år :) Her kan vi poste tips og linker til flotte og fine eBaygaver til kalenderen :D

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg ikke skrive her, da mannebeinet mitt henger på KG. Men følge med, det skal jeg :) ebay er gøøy!

Skrevet

Jeg begynner alltid med pakkekalenderen tidlig, og bestiller da mye (tull) fra ebay :fnise:

Myye billigere og kjekkere ting enn hvis du er ute i siste liten i norge :-)

Anonymous poster hash: 751a0...059
Skrevet

Har dere noen tips??? :)

Skrevet

Kan også kjøpe litt vinn-vinn gaver som eks. massasjeoljer o.l. :-)

Andre ting jeg pleier å kjøpe er brukbare ting, dusjsåper, deo, barberskum, 3pk boxersett på h&m som jeg deler opp (1 boxer = 1 pakke).

har også pleid å lage "gavekort" på massasje, kinodate osv osv. Disse slår alltid godt an :laugh:

Anonymous poster hash: 751a0...059
Skrevet

Jeg fant ei facebookgruppe som heter *hjerte* ebay ebay ebay *hjerte*, de har de masse gode tips!! Tråden de har med ting til 20 kr er genial til pakkekalender :fnise:

Men skal holde et øye med denne også. Trenger også tips :danse:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Elsker denne tråden!

Min samboer og jeg skal lage kalender til hverandre, annen hver dag, og de dagene som er hans som faller på en lørdag blir det godis :)

Og siden vi er oppvokst med pokemon begge to, blir dette en ganske morsom gave å gå.

Pokemon badges

Skrevet (endret)

Og dette skiltet , gøy selvom man ikke er gift ;p

Men dette skiltet et faktisk morsomst! :D

Endret av frksølekopp
Skrevet

Her må jeg følge med. Har kjøpt noe fra Ebay, litt fra etsy, og jeg kan også tipse om at coolstuff.no har noen litt morsomme ting (mye teit, men noe er faktisk bra).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...