Gå til innhold

Til dere menn (og kvinner): Er han interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg virker som en tenåring, men har ikke vært singel på 6 år. Syntes det er litt vanskelig å forstå en gutt jeg liker. Han studerer sammen med meg og sender meg lange blikk i forelesningssalen, men hvis jeg ser for lenge på han ser han ned. Videre når jeg snakker til han vil han ikke se direkte på meg, selv om vi holder øyekontakt. Når jeg snakker til andre kan han se på meg. Det skal også legges til at han kan se direkte på alle andre når han snakker til de.

Når jeg har foreslått å lese sammen har han alltid vist interesse, samme gjelder når det kommer til sosiale aktiviter på skolen. MEN!! Så kommer det store spørsmålet. I dag dro vi og trente alene sammen, og det gikk veldig greit. Han skal ut i dag og spurte om jeg også skulle det, men sa at jeg ikke hadde råd. Etter treningsøkten og vi skulle si hade spurte jeg han om han ville bli med på kino neste uke. Han lurte først på hvilken film vi skulle se. Etter jeg hadde sakt hvilken, så sa han at han skulle tenke på det og at vi kan se det ann når dagen kom. Det betyr at han ikke er interessert i meg?

Anonymous poster hash: 7613e...f11
Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Virker ikke som han er kjempeinteressert , men hvis dere møtes flere ganger så kan det jo hende han blir det?

Skrevet

Han er nok sjenert, that's all. Det er smart å gi ting litt tid. ikke alle gutter kaster seg over deg med en gang vettu

Anonymous poster hash: d33a9...29c
Skrevet

Skal tenke på det?

Hehe. Ikke nødvendigvis en veldig normal reaksjon. Man gir som regel et svar som tyder på enten eller.

Så han hørtes ikke akkurat veldig interessert ut. Men kan han bli det? Evt akseptere det ...?

Anonymous poster hash: ab976...ecd
Skrevet

Han lurte først på hvilken film vi skulle se. Etter jeg hadde sakt hvilken, så sa han at han skulle tenke på det og at vi kan se det ann når dagen kom. Det betyr at han ikke er interessert i meg?

Kanskje han ikke likte filmen du lurte på om han ville være med på. ;)

Anonymous poster hash: 4eb7d...117

Skrevet

Ts her.

Takk for svar. Må småle litt for meg selv når jeg leser svarene. Vi damer kommer alltid opp med mange unnskyldinger for at han sa ditten og datten og kanskje han blir interessert etterhvert.

Jeg bare syntes det var så rart at han skulle svare slik. Har kjent han i en mnd nå. Og når jeg har spurt om å trene, lese sammen, eller quiz har han alltid svart ja med en gang(virket som han virkelig ville). Jeg trodde også at det ikke var mulig å ta feil av de sugene blikkene han har sendt meg i forelesningen og det at han ikke helt klarer å se direkte på meg, men alle andre når vi snakker sammen. Det føltes så riktig å spørre om kino når han hadde (eller jeg trodde iallefall at han hadde) gitt tegn på at han var interessert.

Det er en jente han også snakker endel med. Kanskje han er mer interessert i henne og derfor han ikke ville dra?

Skrevet

Hm, hadde en gutt jeg var interessert i spurt, hadde jeg nok sagt "ja" samma hvilken film det var. Haha, men er vel kanskje bare sånn vi jenter er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...