AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg liker en gutt, og er veldig i tvil om hva han føler. Jeg har vært ganske ivrig på å ta kontakt med han, og tenker nå at han kanskje går lei. Burde jeg være mindre tilgjengelig fremover, altså ikke sende så mange meldinger og snapchats? Eller vil det virke mot sin hensikt, at han bare lar det fade ut? Hadde håpet at hvis han hørte mindre fra meg, så kanskje han merker at han savner meg litt Anonymous poster hash: f23f7...4a6
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Det virker nok definitivt mot sin hensikt. Du vil begynne å spille noe greier nå altså? Fordi først da skal han ligge merke til deg? Smart. Alle gutter digger sånt. Vel, det er mange som faller for det og da. Men det er færre av dem egentlig. Og det er som regel en grunn for det i utgangspunktet. Svak og usikker kanskje? Hvis han fyren virker som den typen så burde du nok gjøre dette ja. Han går fem på da. Og blir sikkert livredd i tillegg. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Det finnes en mellomting mellom å aldri ta kontakt og å sende 20 meldinger per dag der de 10 siste omhandler hvorfor han ikke svarte på de 10 første. 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Jeg syns dette er vanskelig. Jeg tenker som du sier at hvis du ikke tar så mye kontakt lenger, så tar han kontakt hvis han vil. Men samtidig kanskje han tenker at du ikke er interessert lenger? Og igjen hvis du tar kontakt hele tiden, kanskje han bare svarer for å være hyggelig. Anonymous poster hash: 94540...63c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Er det mulig å vise noen en mindre interesse enn overhodet mulig, som når en tar større avstand ? Tenk litt på den. Anonymous poster hash: d62a3...6e5
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Hvis en jente ikke svarer eller svarer på en "dårlig" måte (så hun virker uinteressert) så er det noe som ikke hjelper, for min del. 3
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Og tar man avstand, bør man forvente avstand. Man høster det man sår. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Jeg vil jo ikke spille egentlig. Har aldri likt det. Men er bare så usikker på om han liker meg. Han svarer på meld osv, men vet ikke om han gjør det bare for å være hyggelig. Anonymous poster hash: f23f7...4a6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Jeg er ikke TS, men jeg lurer på noe: jeg sa til en gutt at han måtte si ifra hvis han ville ha besøk ikveld. Har ikke fått noe svar enda, men ser at han har sett meldingen på facebook. Da venter jeg på svar, sant? Sender ikke en til? Vil ikke være masete.. Men har nå vist inaitiv til at jeg vil være med han sant? Anonymous poster hash: a7976...432 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Har du sendt han en melding på facebook? Tja. I så fall burde han jo ha visst at du har sendt et initiativ? Anonymous poster hash: d62a3...6e5
Marie90 Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Hvis han ikke er interessert blir han ikke MER interessert av at du tar mindre kontakt. Er han ikke keen, så er ikke likegyldighet noe som utgjør en positiv forskjell. Det kunne likevel være fornuftig å trekke seg litt tilbake rett og slett for å se hvor interessert han er. Hvis du starter alle samtaler, er det jo vanskelig å vite.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Spørsmålet som slår meg. " H V A er en samtale ? " Og hvor virkelighetsfjern er man noen ganger, når en aldri får gjort annet enn det samme som alltid? Anonymous poster hash: d62a3...6e5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 AnonymBruker, on 06 Sept 2013 - 20:43, said: Jeg liker en gutt, og er veldig i tvil om hva han føler. Jeg har vært ganske ivrig på å ta kontakt med han, og tenker nå at han kanskje går lei. Burde jeg være mindre tilgjengelig fremover, altså ikke sende så mange meldinger og snapchats? Eller vil det virke mot sin hensikt, at han bare lar det fade ut? Hadde håpet at hvis han hørte mindre fra meg, så kanskje han merker at han savner meg litt Anonymous poster hash: f23f7...4a6 Svaret er ja! Det funker å gjøre seg utilgjengelig - De fleste mannfolk er som ukastrerte streifende hannkatter - de kommer alltid tilbake. Jeg møtte en slik, han var en drittsekk som droppet avtaler og sluttet å svare midt under chat og sms. Etterhvert begynte jeg å gjøre det samme mot ham.Kan bli borte i lengre perioder (uker og måneder) og han dukker alltid opp igjen og spør hvor jeg er og hva jeg gjør.Noen ganger blir han dritforbanna også og nesten desperat etter kontakt:) Så hvis du vil spille det spillet er utilgjengelighet et sikkert kort. Om fyren er seriøs vil han mest sannsynlig gå lei av sånt tull etterhvert og tro du ikke liker ham. Det er en hårfin linje mellom å være for masete og å la det fade for mye ut. I ditt tilfelle ville jeg nok ventet litt med å ta kontakt igjen. Kommer an på hvilke svar han har gitt deg hittil.Er det litt sånn likegyldige korte svar uten initiativ hadde jeg ihvertfall latt han være en stund uten å ta kontakt. Han dukker nok mest sannsynlig opp igjen. Anonymous poster hash: 9767d...ddc 2
Marie90 Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Jeg er ikke TS, men jeg lurer på noe: jeg sa til en gutt at han måtte si ifra hvis han ville ha besøk ikveld. Har ikke fått noe svar enda, men ser at han har sett meldingen på facebook. Da venter jeg på svar, sant? Sender ikke en til? Vil ikke være masete.. Men har nå vist inaitiv til at jeg vil være med han sant? Anonymous poster hash: a7976...432 Du bare venter. Du har uttrykt interesse, og han har lest den. Kommer ingenting godt ut av å mase.
Ravn1 Skrevet 8. september 2013 #15 Skrevet 8. september 2013 Det finnes en mellomting som andre nevner her. Hvis det bare er du som tar kontakt, ville jeg ikke ha gjort det på en stund. Vet det er vanskelig, har selv vært den som tar mest kontakt. Det er ingen god følelse.Noen gutter trenger litt fred rett og slett for å få tenkt seg om. Og tar han ikke kontakt, da får du finne deg en som faktisk setter pris på deg Syns det er litt sannhet i dette utsagnet her. As soon as you stop thinking about them, they’ll send you a text message or call you. ’cause they know you stopped thinking about them. It’s like a radar. - Lauren Conrad 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #16 Skrevet 8. september 2013 Ja, det virker. De kommer 70% alltid tilbake. Anonymous poster hash: 44612...dae 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #17 Skrevet 8. september 2013 Hvem tenker ikke på hvem? Og hvem gjør noe med disse tankene? Og hvem er usikker? Hvem hva og hvor? De kommer ikke alltid tilbake. Anonymous poster hash: d62a3...6e5
Gjest .-L-. Skrevet 8. september 2013 #18 Skrevet 8. september 2013 (endret) Få fingen ut og send melding Endret 8. september 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Jo, NESTEN alle kommer tilbake.. Anonymous poster hash: 44612...dae 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Jada. Nesten..Anonymous poster hash: d62a3...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå