Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #1 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Jeg var fullstendig hekta på mr Lee før jeg utviklet hvetemelallergi i voksen alder og bare måtte kutte det ut. Fins det noen gode glutenfrie alternativer som minner litt om mr Lee med chili, kjøtt eller yumyum med biff? Helst i porsjonspakker med kryddermix. Fint om det kan bestilles på nett. Har googlet, men kun funnet svære pakker med eggenudler, vil ha "skikkelig vare" ala mr Lee og yumyum! Til middag er eggenudlene uten hvete fra helsekosten det beste alternativet, men som mellommåltid når man er småsulten syns jeg porsjonspakkene med kryddermix er best. *savner å spise mr Lee!* Endret 6. september 2013 av RusaPåBrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 6. september 2013 #2 Del Skrevet 6. september 2013 Det er hvete i eggenudler. Vet ikke hvilke nudler som ligner mest på Mr. Lee, men min favorittpasta er King Soba Bedre enn glutenpasta (Ikke fersk, italiensk selvfølgelig, men nå var det jo ikke det det var snakk om heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 6. september 2013 #3 Del Skrevet 6. september 2013 Det er hvete i eggenudler. Vet ikke hvilke nudler som ligner mest på Mr. Lee, men min favorittpasta er King Soba Bedre enn glutenpasta (Ikke fersk, italiensk selvfølgelig, men nå var det jo ikke det det var snakk om heller ) Ja, vet, men man får uten også i helsekostbutikker, men der har jeg ikke sett porsjonspakker med kryddermix. Takk for tips, skal sjekke ut King Soba. Er det pasta som i spaghetti, rør osv eller nudler? Vanlig glutenfri pasta fra Semper og Schär får jeg tak i på Coop og spiser mye av, er nudlene jeg savner sååååå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Del Skrevet 7. september 2013 Jeg vet ikke hva du mener med "skikkelig vare" og kryddermix, men det finnes eggenudler som er gode. Man kan variere krydder så mye man vil. Finnes også miraclenoodles som man får kjøpt på bla Iherb. Anonymous poster hash: b292b...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 7. september 2013 #5 Del Skrevet 7. september 2013 Mener nudler med samme konsistens som mr Lee og medfølgende kryddermix. Altså samme greia som mr Lee og yumyum. Jeg er ikke så flink til å blande kryddermix selv og dessuten er nudler med medfølgende kryddermix lettere å ta med seg på jobb f.eks. Eggenudler er best til middag og sånt, kjøper hvetefrie på helsekost. Men takk for tips miraclenoodles skal sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå