AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg er ufør og ønsker meg dyr, men jeg har perioder der jeg ikke ville klart å ta vare på et dyr. I tillegg hadde jeg ikke klart utgifter til vetrinær/forsikring. Så jeg lurer på om man kan bli avlastningshjem eventuellt feriepasser for en katt eller liten hund? Anonymous poster hash: abdb7...b4d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Fosterhjem for dyrebeskyttelsen? Anonymous poster hash: 0650b...2fa 1
Sugerøret Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Fod trenger slikt.Samt flere frivillige organisasjoner. Nå har jeg ikke linker til disse,men søk på Fosterhjem for hund (katt) f.eks? Kjempeflott måte å ha tilgang til et dyr,gi omsorg osv når en ikke kan ha dyret permanent Men jeg er selv ufør,så jeg lurer på om du har "planlagte" tider der du er dårlig? For hva om du har et dyr, og så blir akutt dårlig.Hva da ? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Så langt har jeg ikke temkt enda, jeg har ikke vurdert dette ordentlig enda. Jeg lurer på hvilke tilbud som finnes. Jeg ønsker helst ikke innekatt, så da faller fosterhjem bort. Anonymous poster hash: abdb7...b4d
Brimi Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Hvorfor kan du ikke ha utekatt på heltid? Eneste er at mange katter blir innekatter på vinteren..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Hvorfor kan du ikke ha utekatt på heltid? Eneste er at mange katter blir innekatter på vinteren.. Fordi jeg ikke har råd til det. Anonymous poster hash: abdb7...b4d
Aurora M. Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Jeg tviler nok på at eierne til en "feriepus" ville ha latt deg slippe ut katten den tiden den var der. Jeg vet i alle fall at jeg ikke hadde tillatt det. Katter flest trenger mange uker bare på å venne seg og slå seg til ro innendørs et nytt sted. Når til og med eier ikke er der er det enda "verre". Når den så er vent til inne, må den vennes til ute event. med sele, eller at du fotfølger den, i korte stunder av gangen. Jeg har med Pusina mi på tur noen ganger i året, men jeg slipper henne aldri ut på fri pote med mindre det er et sted vi har vært maange ganger tidligere og over lengre perioder. Og selv da er hun inne eller går i sele en ukes tid. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan ha en fosterkatt eller feriekatt inne den tiden den er der. 1
Brimi Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Fordi jeg ikke har råd til det. Anonymous poster hash: abdb7...b4d Ville bare si at vi betaler ca 1000,- i måneden på to katter:) Ellers trengs det kattepassere og hundepassere til når folk skal på ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå