AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Har en god venninne med et problem, eller det irriterer meg veldig ihvertfall. Kan komme med noen eksempler; Hun kom til meg siden vi skulle dra sammen på fest. Plutselig gikk hun inn på badet og ble der kjempe lenge for å sminke seg. Jeg spurte pent flere ganger om jeg kunne gå i dusjen, men fikk ingen svar. Da hun endelig var ferdig tok hun med seg høytalerne mine ut i stuen. Jeg ba hun da la de stå igjen på badet for jeg skulle dusje. Da sier hun; herregud. Du har hatt hele forbanna dagen på deg, og enda ikke klart å dusje. Drit i det bare. Du får kjappe deg og du tar med de jævla høytalerne ut igjen med en gang du er ferdig" Hun tar alltid røyk av meg, og jeg sier om og om igjen at jeg ikke har råd til å betale for henne hele tiden. Da jeg gikk i dusjen ista spurte hun om hun kunne ta en røyk, og jeg sa nei, jeg har bare en igjen. Da mumlet hun bare dritt kjerring så jeg overså det, Da jeg sto i dusjen dunket hun på å skrev; tok deg siste røyken jeg, hehe. Du trenger ikke den uansett du. Annet er alle dagene hun kommer ned til meg for å spise for så å stikke igjen. Hun kommer spesielt mot middagstider, ellers er hun kjapp til å ta seg mat så fort jeg går på do, ut for å røyke etc. Jeg sier igjen at jeg ikke har. Råd til dette, men hun gir blanke faen rett og slett. Svarene jeg ofte får er ting som "neivel, men jeg får ikke penger av foreldrene mine nå jeg..." Sist helg hadde jeg også invitert noen venner til fest, og ett par dager før kom en venninne å spurte om hun kunne feire bursdagen sin Hos meg. Jeg sa greit, men jeg har alt bedt noen og jeg syntes ikke noe om å være her uten at jeg kjenner noen. Det var helt greit for min venninne, men så kom denne "frekke" venninna mi med kommentaren " fyfaen du er så frekk. Neste gang du har bursdag skal jeg be hele jævla byen og bare folk du ikke kjenner jeg også. Så får du se hvor koselig det kan være. Det er jo sånn du gjør så" Vi er forresten i starten av 20årene og jeg bor alene, mens hun bor hos moren sin. Dette er bare noen av få eksempler. Jeg blir snart gal! Anonymous poster hash: c4589...370
Miss moneypenny Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Si fra eller dropp henne, eller lås døra, eller lås skuffer og skap, mulighetene er mange 2
Anoia Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 "God venninne"? Skjønner ikke at du gidder. Få deg litt ryggrad og be henne ta seg kraftig sammen om dere fortsatt skal være venninner. 7
org Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Utrivelig. Er hun ei venninne, eller ei som suger krefter?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Haha for ei kjerring! Ta deg en ordentlig prat med henne. Om det endrer seg ikke så dropper du henne. Hun tråkker på deg. Anonymous poster hash: b167d...04c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Jeg hadde slengt hun på hodet ut av huset. Fyfaen for en dårlig veninne. Dropp henne. Anonymous poster hash: 93e16...284 2
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor gidder du å være venn med et så heslig og egoistisk menneske? 1
Gjest Teta Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Hun der hadde jeg garantert droppet.
gullhjerte Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 (endret) Hvem kaller vennene sine for drittkjerring?? Dette ville jeg ikke kalt en venninne, heller en snyltende amøbe. På tide at du står opp for deg selv og setter ned foten! Endret 6. september 2013 av gullhjerte 1
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Hallo? Noia for å treffe nye mennesker eller? Samtidig som å spørre om henne ikke kan introdusere deg for nye mennesker i blant? Og eventuelt ha deg kjent i et nettverk som du kanskje ikke kjenner så godt til? Det hørtes ut som en veldig kjip reaksjon hvert fall. Da kunne man ha feiret bursdagen sin et annet sted da. Det burde ikke være noe å klage på egentlig.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 typisk energivampyr, hold deg langt unna sånne mennesker Anonymous poster hash: 660e4...c38 2
Dunkel Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Hun der hadde jeg ikke giddet å bruke tid og krefter på. Du fortjener bedre enn som så
MilleVanille Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Dårlig venninne. Jeg hadde avsluttet vennskapet.
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Vi begynner å nærme oss nå, tror jeg.
Adhara Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 HVORFOR kaller du det der for ei god vennine? Det er lov å ha litt standard når man velger seg venner, man trenger ikke ta til takke med den første man ser. Hvorfor har du så liten selvrespekt at du lar henne behandle deg sånn?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 *poke* Anonymous poster hash: 13e58...88a
Trollmortil3 Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Hadde ikke kalt henne for venninne. Noe så frekk og ufordragelig!! Og respektløs. Kvitt deg med henne. Vist dere er i en felles venninnegjeng, så får du prøve å bremse kontakten istedet vist det er mulig.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Du lar henne jo holde på slik da. Takk deg selv.
Monsterkid Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Kan noen forklare delen med festen og bursdagen for meg? Har lest det 5-6 ganger nå og klarer fortsatt ikke å forstå noenting. Men jeg er helt enig med de andre her at enten så setter du foten ned, eller så dropper du henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå