Gå til innhold

Ble nektet å bruke badeshorts...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da må menn i bikini eller badedrakt være greit å da?

Menn har lov til å bruke speedo, så hvorfor ikke? Om de føler for å dekke til bryst/mage også, så kan jeg leve med det.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn har lov til å bruke speedo, så hvorfor ikke? Om de føler for å dekke til bryst/mage også, så kan jeg leve med det.

Du, ja, men tipper de ville blitt kastet ut på flekken.

Anonymous poster hash: 92338...9c1

• Liker 1
Skrevet

Du, ja, men tipper de ville blitt kastet ut på flekken. Anonymous poster hash: 92338...9c1

Isåfall kan de også klage.

• Liker 3
Skrevet

Bikini/baderakt = speedo, badeshorts er likt for begge kjønn!

Anonymous poster hash: 435ec...318

• Liker 2
Skrevet

Likt for begge kjønn, det er rett og slett idiotisk hvis menn skal kunne bruke badeshort men ikke kvinner. Det er ingen logikk i det. Her må du klage, dette er ikke holdbart.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Så da må menn i bikini eller badedrakt være greit å da?

Det var en tid der kvinner ikke kunne gå i bukser også. Forøvrig finnes mange profesjonelle mannlige svømmere i badedrakter. Dessuten er det viktigste at man dekker kjønnsorgan og pupper, og sist jeg sjekket hadde ikke menn sistnevnte.

• Liker 3
Skrevet

Det var en tid der kvinner ikke kunne gå i bukser også. Forøvrig finnes mange profesjonelle mannlige svømmere i badedrakter. Dessuten er det viktigste at man dekker kjønnsorgan og pupper, og sist jeg sjekket hadde ikke menn sistnevnte.

Hvorfor er det viktig å dekke kjønnsorgan og pupper for kvinner? Fordi folk blir ukomfortable av å se en naken kropp. Folk blir like ukomfortable av å se arr, det skal jeg love deg!

Anonymous poster hash: 435ec...318

• Liker 2
Skrevet

Isåfall kan de også klage.

Ja, la oss starte en klage-bonanza mot frivillige som arbeider i norske svømmehaller!

Anonymous poster hash: 92338...9c1

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Skal se hva jeg klarer å oppdrive og klage på diskrimminering. Skal droppe badeshortsen om gutta også må droppe dem(dog det høres usannsynlig ut). Og det pleier uansett å være ei ganske tykk dame som svømmer der, og hun svømmer med t-skjorte fordi det ikke finnes store nok badedrakter(har snakka med henne). Skal hun liksom nektes å svømme fordi hun ikke har badedrakt da? Gud jeg blir så sinna! Anonymous poster hash: 388eb...c3f

Altså: jeg er på din side og forstår ikke hvorfor de har holdningen. Skal det forbys må det begrunnes og det er deres jobb. Jeg håper du får tatt dem i diskrimineringen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Folkens - dette er faktisk veldig enkelt. Menn bruker badetøy for menn og kvinner bruker badetøy for kvinner. Om menn velger en badedrakt - beregnet for menn - eller kvinner bruker en badeshorts - beregnet for kvinner - så skal personalet i svømmehallen - enten de er frivillig (finnes det?) eller offentlig ansatt - ikke blande seg så lenge det er et klart reglement som følges.

Skrevet

Her gir du selvfølgelig en god faen i instruksene til badevakten, sender en epost til dagbladet eller en annen avis og sender en epost til ledelsen av badebassenget samtidig.

• Liker 3
Skrevet

Siden de dør folk hver dag burde vi være takknemlig for all dritt vi møter på vår vei. :roll:

Jeg ville sendt skriftlig klage til kommunen.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

Finnes badedrakter for menn, så jeg ser ikke helt poenget med å trekke det inn:

359x540.jpg

På samme måte får man badeshorts for kvinner, så jeg ser ikke helt problemet der heller:

7530494-19383.jpg

Finnes det, så bruker man det.

Skrevet

Kjøp deg burkini.

Anonymous poster hash: 5d66f...41d
  • Liker 1
Skrevet

Du, det er ingen dum ide! Neste gang stiller du i en burkini!

Anonymous poster hash: afed3...e16
  • Liker 1
Skrevet

Folkens - dette er faktisk veldig enkelt. Menn bruker badetøy for menn og kvinner bruker badetøy for kvinner. Om menn velger en badedrakt - beregnet for menn - eller kvinner bruker en badeshorts - beregnet for kvinner - så skal personalet i svømmehallen - enten de er frivillig (finnes det?) eller offentlig ansatt - ikke blande seg så lenge det er et klart reglement som følges.

Hvem bestemmer hva slags shorts som passer for kvinner eller menn? Selv foretrekker jeg å bruke klær jeg føler passer for min kropp, uavhengig av om de er kjøpt på Kappahl eller Dressmann. Spesielt når det er snakk om svømmeklær. Ikke før det blir veldig kaldt en veldig varm plass finner du meg i badedrakt eller bikini i en svømmehall. Det blir noe mer dekkende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...