AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg svømmer ofte, men i dag ble jeg nektet å gå i bassenget fordi jeg "ikke hadde badetøy." Jeg bruker badeshorts og spurte hva som var forskjellen på min og den guttene som var der hadde på seg. Da fikk jeg beskjed om at det var jo badeshorts for menn. Kvinner skulle bruke badedrakt. Wtf... Badeshortsen jeg bruker er en herre-shorts fordi jeg ikke finner for dame. What's the fucking difference?! Ikke noe lyst til å dra tilbake og har mest lyst til å kreve tilbake penga mine for klippekortet... Det kan da umulig være sånn overalt? Har svømt i 10 år uten å få noen klager på svømmeantrekket mitt! Anonymous poster hash: 388eb...c3f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Hadde klaget. Skulle tro at badeshorts og bikinitopp var godkjent som badetøy for jenterAnonymous poster hash: 96e04...bc5 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Gå til Dagbladet. De kommer til å elske det. Iallefall hvis du ser litt maskulin ut. Men altså, det høres helt latterlig ut, og du burde selvsagt klage. Anonymous poster hash: 24f38...ac0 5
Silfen Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Hva i all verden? Det er da helt normalt med badeshorts. Mini, riktignok bare 8, går med badeshorts, all den tid bikinier på førpubertale barn rett og slett ikke er passende. 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Gå til Dagbladet. De kommer til å elske det. Iallefall hvis du ser litt maskulin ut. Men altså, det høres helt latterlig ut, og du burde selvsagt klage. Anonymous poster hash: 24f38...ac0 Hva har det med saken å gjøre? Jeg bad om å få snakke med vakthavende/sjef, men neida, det var han jeg stod å snakka med...! Og jeg vil ikke i avisa så det er ikke aktuelt. Hvem i all verden skal jeg liksom klage til når tilogmed sjefen mener badeshorts ikke er ok?? Jeg er helt målløs... Jeg bruker ikke badedrakt pga. mange, svært stygge arr etter et voldtektsforsøk på lårene så jeg har mest lyst til å kjøpe en badedrakt på pur jævel og spørre om det jævla kålhuet synes dette er noe bedre! Det er faktisk en del BARN i bassenget, og det der er IKKE noe de trenger å se! Grr! Anonymous poster hash: 388eb...c3f 2
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Latterlig idiotisk. Så poenget hans var at fordi du er kvinne må du ikle deg badetøy som viser mer hud? 10
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Latterlig idiotisk. Så poenget hans var at fordi du er kvinne må du ikle deg badetøy som viser mer hud? Aner ikke, men badedrakt måtte jeg tydeligvis ha. Kan jeg klage til kommunen i stedet? Vet liksom ikke helt hvor jeg kan gå når ledelsen der er så skutt i hue. Anonymous poster hash: 388eb...c3f 1
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Aner ikke, men badedrakt måtte jeg tydeligvis ha. Kan jeg klage til kommunen i stedet? Vet liksom ikke helt hvor jeg kan gå når ledelsen der er så skutt i hue. Anonymous poster hash: 388eb...c3f Det ville jeg gjort. Det er jo diskriminering! Du har da søren meg rett til å bade i shorts når gutter får lov. 11
cheezewizz Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Drit i det. Hopp inn i bassenget og svøm. Kommer de og skal kaste deg ut, tar du opp samtalen så du har bevis på dummskapet og klag til alt og alle du kan. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Klag til kommunen, det er vel de som eier og er arbeidsgiver for de ansatte på svømmehallen. Anonymous poster hash: da32b...343 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 klag!!! Anonymous poster hash: 9987a...837 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Ja, klag!! Hadde jeg vært mann og bodd i nærheten hadde jeg kledd meg i badedrakt og hoppet i badebassenget på pur F. Anonymous poster hash: 3cc10...b5e 15
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Ja, klag!! Hadde jeg vært mann og bodd i nærheten hadde jeg kledd meg i badedrakt og hoppet i badebassenget på pur F. Anonymous poster hash: 3cc10...b5e Da skulle jeg stilt i badeshorts. Og KUN det. Mao: Ikke badetopp Kanskje han syntes jeg viste nok hud da, om det var det det stod på? Anonymous poster hash: 388eb...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Dette må du klage på. Få med at det var en ren badeshorts, altså ikke en vanlig shorts og at du hadde på deg bikinoverdel. Anonymous poster hash: 25aa2...24a 3
Gjest Blondie65 Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Jeg foreslår at du kontakter idretts- eller eiendomsavdelingen i kommunen. Jeg kan forstå at de forbyr badeshorts - men da må det selvsagt gjelde helt likt for begge kjønn. Og det må i allefall stå i et reglement. Det er forøvrig ikke sikkert du må i avisen med navn og bilde hvis du velger å gå den veien.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Jeg foreslår at du kontakter idretts- eller eiendomsavdelingen i kommunen. Jeg kan forstå at de forbyr badeshorts - men da må det selvsagt gjelde helt likt for begge kjønn. Og det må i allefall stå i et reglement. Det er forøvrig ikke sikkert du må i avisen med navn og bilde hvis du velger å gå den veien. Skal se hva jeg klarer å oppdrive og klage på diskrimminering. Skal droppe badeshortsen om gutta også må droppe dem(dog det høres usannsynlig ut). Og det pleier uansett å være ei ganske tykk dame som svømmer der, og hun svømmer med t-skjorte fordi det ikke finnes store nok badedrakter(har snakka med henne). Skal hun liksom nektes å svømme fordi hun ikke har badedrakt da? Gud jeg blir så sinna! Anonymous poster hash: 388eb...c3f 2
Bjørn88 Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Det ville jeg gjort. Det er jo diskriminering! Du har da søren meg rett til å bade i shorts når gutter får lov. Så da må menn i bikini eller badedrakt være greit å da? 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Så da må menn i bikini eller badedrakt være greit å da? Ja! Skal jo være likestilling. Menn i ørsmå bikinier, det skaper nok jubel blant alle de andre som går og bader. Hvor vanskelig kan det være å bruke normalt badetøy egentlig? Anonymous poster hash: 92338...9c1 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Ja, klag! Jeg hjelper gjerne til med å skrive klage om du står fast. Anonymous poster hash: 435ec...318 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå