Gå til innhold

26.4, 2 måneder igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o Gikk plutselig opp for meg at det idag er akkurat to måneder til ganske mange av oss skal "svinse" opp kirkegulvet, oppstæsjet og nydelig.

Hvordan ligger dere ann jenter og hvor mange er vi egentlig som skal gifte oss den 26.juni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, grattis Camie-vennen, bare to månder igjen for oss nå.

Har fri fra jobben i dag og i morgen, så jeg skal sette i verk noe av det som igjenstår.

Forresten så er det 9 stk som har sagt nei til å komme foreløpig...mangler svar fra 4 middagsgjester og en drøss med kaffegjester. Svarfristen går ut den 1. mai.

Tror forresten vi er ett bra stort gjens som skal gifte oss 26. juni...!!?!

Jenter, hvor er dere?

Skrevet

Ja, nå er det ikke lenge igjen. Alt er stort sett i boks så nå er det bare å glede seg..

Skrevet

Hurraaaa! :hoppe:

Ja, tenk at det er bare to måneder igjen! Det virker egentlig helt borti natta å tenke på det. Tiden har gått så innmari fort!

Selv ligger vi ganske godt ann, tror jeg. Av 112 inviterte er det 47 som har sagt ja og 2 som har sagt nei foreløpig, men det er enda en måned igjen til svarfristen går ut.

Annen forberedelse står det litt stilt med da de fleste tingene som står igjen er avhengig av at jeg vet hvor mange som kommer. (Hvor mye duker, lys, borpynt jeg skal kjøpe. Og bordkart, innkjøping av drikke og i det hele tatt ganske mye...)

Det neste på programmet blir vel å plundre litt med å lage tale til kjæresten.

(Og sånn ellers burde jeg heller skrive oppgaver enn å planlegge bryllup så det er kanskje like greit at jeg ikke finner på noe å gjøre...)

Tenk det, jenter! Bare to usle måneder igjen!!! :D

Skrevet

Det som gjenstår på "what to do" lista vår er egentlig bare småplukk, så vi er egentlig ganske nært mål.... :)

Skrevet

Jepp det er bare 2 måneder igjen :-) Vi har småplukk igjen nå. Skal bestille blomstene på fredag, når min mor kommer på besøk. Også skal vi bestille den gamle kongebilen vi skal ha som bryllupskjøretøy, også skal vi bestille vår lille bryllupsreise.......det skjer nok i dag.

Får sommerfugler i magen av tanken på at det bare er to måneder igjen :wink:

Skrevet

...og i dag er det mindre enn to måneder igjen! Jeg er redd tida kommer til å gå veldig fort!

Det er ikke mye som gjenstår, men jeg har lyst til å invitere alle som skal delta i vielsen og på festen (toastmastere, gaveoppakkere osv.) hjem til oss før bryllupet, og det må vel bli nå snart. Og så må vi huske å kjøpe ringer!

Jeg jobber med bordkort, kirkeprogram og sanghefte for tiden, og føler jeg ligger godt an. Det er utrolig gøy! Lurer på hva jeg skal finne på etter bryllupet!?

Skrevet

Vi gifter oss 25. juni, så det er dagen før dere andre. Jeg føler at det er masse som ikke er i boks ennå, men tror det føles verre enn det er.

Det vi ikke har ordnet ennå er fotograf, klær til brudepiker/svenner, undertøy og sko til meg, sanger på festen, hvordan vi skal pynte (bordkort menyer etc), møte med presten angående solosang, salmer og dikt, overnatting bryllupsnatten..... Tror det i hovedsak er det viktigste.

Nå hadde jeg bare drøyt 3 måneder fra han fridde til bryllupsdagen, så jeg har vel hatt litt kortere tid enn de fleste her. Men regner med vi kommer i mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...