AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Feks til Pakistan ? Anonymous poster hash: f0070...8c8
SmallTalk Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 7 timer i fly er neppe farlig dersom man ikke har et risikosvangerskap, men jeg tviler på at Pakistan er et anbefalt reisemål for gravide. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Fødsel ombord høres svært lite stas ut.Anonymous poster hash: ac422...20a
liv Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Mange selskap lar deg ikke fly utenlands etter uke 28/30 så sjekk at du får komme hjem før du drar.
ViljaH Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Det hadde ikke jeg giddet. Både pga ubehag ombord med stor mage på liten plass, må stadig opp å bevege seg + risiko for fødsel ombord om enn liten + standard på helsevesen ved reisemål.
miramis Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Hvorfor skal du dra med deg babyen når den er så utrolig ung? Kan ikke være noe kjekt, og så små barn har også svakt immunforsvar.
SmallTalk Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Hvorfor skal du dra med deg babyen når den er så utrolig ung? Kan ikke være noe kjekt, og så små barn har også svakt immunforsvar. Eh? Hun snakker om å reise som gravid, ikke med en nyfødt unge.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Hvorfor skal du dra med deg babyen når den er så utrolig ung? Kan ikke være noe kjekt, og så små barn har også svakt immunforsvar. hæ? Anonymous poster hash: 275e4...53f
kaprifolen Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Jeg fløy 4,5 t i uke 32/33, null problem og fødselspesialisten som fulgte meg opp hadde heller ingen problemer med å ønske meg god tur. Sjekk både flyselskapet og reisemålets begrensinger for flyging, samt sykehustilgang, språkmuligheter osv hvis noe skulle skje. Jeg ville ikke reist til Pakistan, men ikke pga flyturen.
miramis Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Eh? Hun snakker om å reise som gravid, ikke med en nyfødt unge. Haha herregud, noen som er litt surrete etter for lite søvn.
tulipaner Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 ta på deg støttestrømper ihvertfall, og pass på at du drikker nok under flyturen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå