Gå til innhold

Hvorfor har ikke Cubus nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer egentlig på hvorfor de som landsdekkende kjede ikke er på nett...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fordi de har så mange butikker og kjapp utskiftning av varer at det blir ulønnsomt? Man skal vel bo rimelig langt uti gokk for ikke å ha en Cubus i nærheten? :)

Skrevet

Kanskje fordi de har så mange butikker og kjapp utskiftning av varer at det blir ulønnsomt? Man skal vel bo rimelig langt uti gokk for ikke å ha en Cubus i nærheten? :)

Joda, men både HM, Lindex, Gina Tricot og Vero Moda som er andre kjeder i samme segment har jo nettbutikk.

Anonymous poster hash: b1eca...1f8

• Liker 3
Skrevet

Her jeg bor finnes det vel 3-4 Cubus for hver Gina Tricot butikk...

Og i hodet mitt er Cubus mer....kjerring enn de andre som er nevnt? Ingen har vel så stort utvalg i kosedresser som dem?

Skrevet

Her jeg bor finnes det vel 3-4 Cubus for hver Gina Tricot butikk...

Og i hodet mitt er Cubus mer....kjerring enn de andre som er nevnt? Ingen har vel så stort utvalg i kosedresser som dem?

Utvalget er nå en ting, men det er kjedebutikker i samme prissegment som finnes over hele landet. Cubus er vel ikke mer kjerring enn Lindex, forresten?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg synes Cubus har forferdelig mye basic plagg. Som collegegensere, tights og joggebukser i overflod i forhold til andre ting. Jeg vil anta de har en større andel av slitne småbarnsmødre i kundegruppen sin enn en del andre av butikkene som er nevnt, kanskje med unntak av Lindex som også har barneavdeling (men de har ikke mye kosedresser i dameavdelingen heller)

Men det er meg, da.

Endret av Blånd
Skrevet

Joda, men både HM, Lindex, Gina Tricot og Vero Moda som er andre kjeder i samme segment har jo nettbutikk.

dette er det jeg tenker også. Og det med kjerring, synes det var før, synes ikke det om Cubus nå:)

Skrevet

nå så jeg reklame for cubus på tv, hvor det sto cubus.com, men det er jo bare en nettside, går ikke an å bestille derfra

Skrevet

Kan glede alle med at Cubus lanserer nettbutikk 25. november!

Skrevet

Med hvor høy leveringskostnad?

Anonymous poster hash: 7c2d6...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...