Gjest Karihuuun Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Hei. Litt dumt spørsmål, men jeg er litt i tvil. Møtte en veldig kjekk fyr i helgen. Han sendte meg en melding i dag og spurte om vi skulle spise lunsj, og jeg takket ja. Det var veldig hyggelig og vi ble sittende og prate i to timer. Veldig usikker på om det var et vennemøte eller en date hva tenker dere?
blåfugl1 Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Ja dette var en date! He likes you! Be han ut på en ny en, denne gangen på en drink på kveldstid. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Hei. Litt dumt spørsmål, men jeg er litt i tvil. Møtte en veldig kjekk fyr i helgen. Han sendte meg en melding i dag og spurte om vi skulle spise lunsj, og jeg takket ja. Det var veldig hyggelig og vi ble sittende og prate i to timer. Veldig usikker på om det var et vennemøte eller en date hva tenker dere? Date
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg ville nok ansett det som en date. Hadde han ikke ment det som en tror jeg dette ville blitt presisert, i og med at det er det første man gjerne tenker i en slik situasjon
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Jeg ville nok ansett det som en date. Hadde han ikke ment det som en tror jeg dette ville blitt presisert, i og med at det er det første man gjerne tenker i en slik situasjon Når man treffes til lunsj, så tenker man på det som en date?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Forretningsmøte? Anonymous poster hash: 395c9...90d
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Personlig hadde jeg ikke ansett dette som en date nei.
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Når man treffes til lunsj, så tenker man på det som en date? Du vet det ikke var det jeg mente. Når en gutt treffer en jente på byen, de har aldri møttes før dette, for så å invitere henne med på lunsj. Hva tenker de aller fleste da? Date.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Du vet det ikke var det jeg mente. Når en gutt treffer en jente på byen, de har aldri møttes før dette, for så å invitere henne med på lunsj. Hva tenker de aller fleste da? Date. Ja ja, Jeg tenker som så at han føler på saken for å kanskje invitere henne på date en kveld.
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Ja ja, Jeg tenker som så at han føler på saken for å kanskje invitere henne på date en kveld. Det kan også hende. Pre-date.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Det kan også hende. Pre-date. Pre-date som i predator?
Gjest Arbeider Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 (endret) Pre-date som i predator? LOL Falt nesten av stolen, da jeg leste den kommentaren. Endret 6. september 2013 av Arbeider 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå