AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Mann, 30 år, jeg har sett en dame jeg liker som jobber på en butikk i nærheten av meg. Hun har søte runde kinn, fyldig hår til skuldrene, vakre øyne, er sånn passe lubben, men ikke for mye, virker koselig. Kan ikke si mye om personligheten hennes. Det er et lite problem; hun er en 25 år eldre enn meg, vil jeg tro. Det har vel demret for meg, selv om jeg har hatt yngre kjærester også, at jeg har en eller annen form for seksuell avvikende karakter. Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram med dette. Det er ille nok å skulle gi faen i omgivelsene, men jeg tror jeg er kommet såpass langt nå, at jeg innser at det er mitt liv, og det er jeg som må ha det bra, det er ikke noen god løsning å få en jevnaldrende på tjukken, bare så folk skal tro jeg er normal, og foreldre glede seg over barnebarn. Jeg er dessverre redd for at dette blir en veldig pinlig situasjon både for damen og for meg. Jeg lurer på hvordan jeg skal utvise nødvendig diskresjon. Jeg er redd for at jeg framstår som creepy og skummel, selv om jeg ser helt normal ut, atletisk, ikke stygg på noen måte, litt overgjennomsnittlig høy. Må jeg bare glemme dette, eller er det noen som har noen råd? Anonymous poster hash: 73540...186 1
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Spør henne rett og slett om hun vil bli med å ta en kopp kaffe sammen med deg en dag etter jobb.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Spør henne rett og slett om hun vil bli med å ta en kopp kaffe sammen med deg en dag etter jobb. Er det så enkelt? Hva med å skaffe visittkort, og skrive på med sprittusj, "kaffe?" og et smil? Anonymous poster hash: 73540...186 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå