Gå til innhold

Pupper og vektnedgang - pussig fenomen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er årsaken til at noen jenter mister alt som heter pupper når de går ned i vekt, mens andre beholder de nærmest 100%?

Jeg snakker altså om jenter som i utgangspunktet har like gener mtp pupper, ca. lik fettprosent og ca like store pupper. Der den ene henvises til A-cup beholder nr 2 sin D.

Det er utvilsomt forskjell på gener der noen har store og andre har små, men at det videre skal være forskjell skjønner jeg ikke.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: a25b5...006
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke. Mine har utvilsomt blitt en del mindre etter vektnedgang, men jeg har fremdeles en liten C-cup enda jeg er en liten XS i klær...

Kan det være at de som mister mest pupper, mister mer fett, mens de som beholder puppene sine mister mer muskler og mindre fett? At sistnevnte kanskje går raskere ned i vekt, men også mister mer muskler enn fett? Bare en teori jeg har. :fnise:

Anonymous poster hash: 00795...3ca
  • Liker 1
Skrevet

Det er individuelt hvor på kroppen man mister fett.

• Liker 2
Skrevet

Synes også det er snålt. Kjenner et enegget tvilling par, der de er like høy, like tung, samme fettprosent, men hun ene har B cup og hun andre D cup:P Selv har jeg tatt av 20 kg men mine gikk fra E til D.

Anonymous poster hash: 6b034...2d4
Skrevet

Jeg har alltid hatt veldig store pupper,enten jeg har veid 52 kg eller 70kg. Puppene har også vært siste plassen jeg har mistet fett ved vektnedgang,og første stedet jeg har lagt på meg ved vektoppgang.

For 1 år siden fikk jeg utført en brystreduksjon,og legen forklarte fenomenet med at enkelte har mye brystvev i bystene,og da vil de ikke bli små uansett hvor mye fett man mister,de blir kanskje bare slappere.Samt at folk mister/lagrer fett på forskjellige steder på kroppen.

Har ikke unsersøkt om utsagnet stemmer,men det kan jo høres logisk ut

Anonymous poster hash: 4b78c...a27
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde små pupper, så la jeg på meg og de ble store. Da jeg gikk ned ble de borte igjen. Veldig logisk i sånne tilfeller...

Anonymous poster hash: 4b4b0...728

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har snart mistet 20 kilo på 3 1/2 mnd, og puppene mine er akkurat som før. Faktisk seg de nesten litt større ut :P

• Liker 1
Skrevet

Synes også det er snålt. Kjenner et enegget tvilling par, der de er like høy, like tung, samme fettprosent, men hun ene har B cup og hun andre D cup:P Selv har jeg tatt av 20 kg men mine gikk fra E til D.

Anonymous poster hash: 6b034...2d4

Når dette er tilfelle for to eneggede tvillinger, som altså har det samme genetiske potensialet, og begge har vokst opp sammen og ikke manglet næring på noe stadium i oppveksten, er det mer sannsynlig at det er en eller flere ytre årsaker.

Jeg tipper at hun med størst pupper har blitt utsatt for en mye større dose hormonhermende stoffer (kjemiske stoffer i mat, embalasje osv. som kjemisk sett ligner på menneskelige hormoner).

Skrevet

Jeg hadde små pupper, så la jeg på meg og de ble store. Da jeg gikk ned ble de borte igjen. Veldig logisk i sånne tilfeller...

Anonymous poster hash: 4b4b0...728

I mitt tilfelle la jeg faktisk på meg en 8 kilo, en del av det havnet direkte i puppene... da jeg gikk ned igjen de 8 kiloene var puppene fortsatt like store, og det er de fortsatt. Sikkert også litt pga. at jeg begynte med p-piller, men SÅ stor forskjell kan det UMULIG ha vært.

Anonymous poster hash: 00869...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...