AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Kjæresten min gjennom siste 6 måneder har fortsatt kontakt med eksen på fb, det vil si likes på alle bilder og statuser - og hun liker alle hans.. For meg føles det ikke greit og respektløst for min nye kjæreste om jeg skulle ha slik kontakt med min egen eks. Ville også følt at det ga litt mixed signaler. Hva er normalt - burde jeg reagere og hvordan eventuelt ta det opp med han..?? Anonymous poster hash: 9d7eb...c3a
Gjest Kv84 Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Jeg ville ikke kalle det som overskriften din, men synes det er rart når min eks trykker liker på profilbilde av meg. Tenk heller på grunnen for at det var slutt mellom de, om det er noe som hjelper deg!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Enten har de noe uoppgjort, eller så er det bare vennskapelig ment. De har tross alt vært veldig viktige for hverandre, og kommer kanskje alltid til å være det. Anonymous poster hash: 208d0...1e5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Jeg ville ikke kalle det som overskriften din, men synes det er rart når min eks trykker liker på profilbilde av meg. Tenk heller på grunnen for at det var slutt mellom de, om det er noe som hjelper deg! Ja - det hjelper..samtidig synes jeg det er veldig rart at de konsekvent liker alt hos hverandre. Han gjør ikke det på min fb-profil. Legger jeg ut bilder så kan han vente med å like det, samtidig som han liker "hennes" samme dag.. Anonymous poster hash: 9d7eb...c3a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor ble det slutt mellom dem da? Anonymous poster hash: 208d0...1e5
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Jeg liker profilbilder av eksen av og til, og det er bare vennskapelig ment. Samtidig er det jo klart at man ikke burde rape liker-knappen heller, det kan gi feil signaler. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor ble det slutt mellom dem da? Anonymous poster hash: 208d0...1e5 Det ble slutt fordi de hadde ulike forventninger i forholdet. Han ville ta steget videre og flytte sammen, mens hun ville ha mer egentid..tror det var veldig mye frem og tilbake.. Anonymous poster hash: 9d7eb...c3a
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Jeg liker profilbilder av eksen av og til, og det er bare vennskapelig ment. Samtidig er det jo klart at man ikke burde rape liker-knappen heller, det kan gi feil signaler. Tja. Det kan jo sende noen snodige signaler uansett da. Ikke bare for din vennekrets, men for hans og.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Tja. Det kan jo sende noen snodige signaler uansett da. Ikke bare for din vennekrets, men for hans og. Ja - nettopp. Gjør jeg videre da..?? ...hvis han føler for å "like" bilder og alt hun driver med på fb og samtidig ikke viser meg samme oppmerksomhet "offentlig"..
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 Ja - nettopp. Gjør jeg videre da..?? ...hvis han føler for å "like" bilder og alt hun driver med på fb og samtidig ikke viser meg samme oppmerksomhet "offentlig".. Det er uansett idioti å like eksen sine ting på facebook. Fordi "alle" ser det, både nå óg senere. Hvis noen skulle treffe noen senere og bla litt nedover på veggen deres og finne en relativt hyppig kontakt med likes fra eksen ville det ha gitt klare signaler uansett. Og det blinker varsellamper over hele stedet og inntrykket. Anonymous poster hash: 1e043...796
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Tja. Det kan jo sende noen snodige signaler uansett da. Ikke bare for din vennekrets, men for hans og. Syns ikke det er noe å bry seg særlig med. Hans vennekrets er forøvrig min vennekrets, og ingen syns det er noe snodig. Er man venner selv om man også er ekser er det jo ikke noe rart i det hele tatt. 1
Gjest Awzm me Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Litt rart om de ikke er venner som finner på noe ellers også. Men har du tatt det opp med han at du ikke liker dette?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Syns ikke det er noe å bry seg særlig med. Hans vennekrets er forøvrig min vennekrets, og ingen syns det er noe snodig. Er man venner selv om man også er ekser er det jo ikke noe rart i det hele tatt. Kleint. Anonymous poster hash: 1e043...796
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Oi. Det var forøvrig ikke meningen å poste den som anonym.
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Oi. Det var forøvrig ikke meningen å poste den som anonym. Hvorfor er det kleint? Det er litt umodent å si, syns jeg. 1
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor er det kleint? Det er litt umodent å si, syns jeg. Umodent å være ærlig? Det er kleint ! Det føles kanskje ikke slik nå evt, men det vil definitivt bli ansett som det senere. Av hvem som helst.
Gjest Wanderlust Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Umodent å være ærlig? Det er kleint ! Det føles kanskje ikke slik nå evt, men det vil definitivt bli ansett som det senere. Av hvem som helst. Du må nesten utdype om hvorfor. Det som er kleint er å overtenke situasjoner og tro at noe betyr mye mer enn hva det egentlig gjør. Det er ikke ungdomsskolen heller. "Æh, jeg kan ikke like noe eksen min gjør på facebook, fordi da MÅ jo alle tro jeg fortsatt er keen. OMG". 1
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Du må nesten utdype om hvorfor. Det som er kleint er å overtenke situasjoner og tro at noe betyr mye mer enn hva det egentlig gjør. Det er ikke ungdomsskolen heller. "Æh, jeg kan ikke like noe eksen min gjør på facebook, fordi da MÅ jo alle tro jeg fortsatt er keen. OMG". Hallo. Du høres hjernevasket ut. Stikk fingeren i jorda litt da. Og hvorfor liksom..? Det er jo det jeg sier. Hva tenker folk senere, når de ser en sånn hyppig kontakt med eksen ? Eller enda verre, hva om det fortsatt holder på ?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Det er ikke ungdomsskolen heller. "Æh, jeg kan ikke like noe eksen min gjør på facebook, fordi da MÅ jo alle tro jeg fortsatt er keen. OMG". Enig! Ingen voksne, kule folk som gidder å tenke over det. Man liker det man liker, ikkeno stress. Anonymous poster hash: 208d0...1e5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Hallo. Du høres hjernevasket ut. Stikk fingeren i jorda litt da. Og hvorfor liksom..? Det er jo det jeg sier. Hva tenker folk senere, når de ser en sånn hyppig kontakt med eksen ? Eller enda verre, hva om det fortsatt holder på ? Hvem bryr seg om hva "folk" tenker? Jeg driter i hva folk tenker. Det som er viktig er forholdet mitt til de jeg bryr meg om, og er eksen viktig for meg så driter da jeg i hva andre tenker og tror om kontakten mellom oss. Anonymous poster hash: 208d0...1e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå