Gjest Kv84 Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg har hørt ting som at mannen drar på tur med gutta for å være utro og så er jo mange veldig opptatt av at 50% skiller seg og man krangler veldig mye mer enn en person utenfra ser. Hjelp meg å tenke positivt og ha lyst og drømme om å gifte seg en dag.
Gjest Geesus Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Er vel det man gjør det til. Som med alt annet.
rumperister Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Selvfølgelig krangler man mer enn andre tror! Man skriver ikke på facebook hver gang typen glemte å ta ut av vaskemaskinen? Ting ser ofte rosenrødt ut fra utsiden, men er mer komplekst på innsiden. Sånn er det med alle. Det gjelder bare å ha en god kommunikasjon, slik at man kommer over uenigheter/diskusjoner. Jeg har 100% tro på at mitt fremtidige ekteskap vil vare. Hadde jeg vært i tvil, hadde det vært over for lenge siden. Tenk på at du er de 50% som klarer seg. Som Geesus sier, det er hva du gjør det til. Stol på kjæresten din, stol på at dere kan kommunisere, og vær klar for at det kan komme ulike tider. Det å være singel og 20 år, er ikke det samme som å være 35 med 4 barn. Men forhåpentligvis vokser dere sammen før den tiden kommer. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå