Gå til innhold

Usosiale.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kanskje litt sjenert. Hvilke mennesker passer jeg sammen med da? Det er så mye med å møte familien og venner/venninner at jeg får så angst for å starte et forhold. Er det noen her som har blitt mer sosial av å finne den rette? Hva for mennesketype er han? Jeg ønsker meg ikke er kjempe sjenert mann som ikke tør å prate med meg eller noen andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men sjansen for å måtte møte familie/venner etc. er vel større jo mer utadvent og sosial typen er? Man behøver jo ikke velge seg en veldig innesluttet person heller, men det finnes jo en mellomting mellom at han aldri tør gå ut døra og hypersosial og må ha mennesker rundt seg hele tiden. Finner du en fra sistnevnte kategori må du jo regne med å måtte møte vennene hans ofte.

Anonymous poster hash: be8c8...3e1
Skrevet

Da jeg var yngre var jeg kjempesjenert og ble kjent med en fyr som var tvers gjennom snill, utadvendt, men nerdete, ikke sjenert, men dårlig selvtillit mht damer selv om jeg ikke var hans første forhold. Jeg ble kjent med mange av hans venner og ble mer sosial. Selvtilliten ble styrket av at han aksepterte meg slik jeg var.

Mitt råd er, vær ærlig om hvordan du er, ikke sats for høyt, og finn deg en som ikke er for sjenert.

Anonymous poster hash: 0f3bf...ebd

Skrevet

det motsatte av sosial er asosial.

sorry, måtte bare.

Anonymous poster hash: 5c541...9b6
Skrevet

det motsatte av sosial er asosial.

sorry, måtte bare.

Anonymous poster hash: 5c541...9b6

Usosiale mennesker er folkesky eller reservert mot andre, selv om de kan like andre folk. Asosiale innordner seg ikke til noe fellesskap eller bryter med normer i samfunnet.

Anonymous poster hash: acb15...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...