Gjest Peanut Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Kjøpte meg en boks med kokosmelk fordi jeg leste at det skulle være bra. Men vet ikke helt hva jeg kan bruke det til? Forslag?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Tom Ka Gai Anonymous poster hash: 95622...069
Jolene Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Egentlig alt du ellers ville brukt melk til. Spesielt godt dersom du ønsker en litt frisk smak på maten eller i bakeverk Selv liker jeg å bake med det fordi det gir en frisk smak, eller ha over kjøtt+karri+chilli feks.
Adhara Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Strimlet kyllingfilet/svinekjøtt, diverse grønnsaker du liker, karripasta og kokosmelk Eller kyllinglår i kokosmelk, servert med ris
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Drikke det med oboy i! Smaker bounty! Anonymous poster hash: 5ab42...b13
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Det ligger mange oppskrifter med kokosmelk på matprat.no. Jeg synes kokosmelk er veldig godt til kylling! Anonymous poster hash: cdfc7...a07
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Thai red/green curry! nam! Anonymous poster hash: f3dbf...438
Gjest oreokaka Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Signerer thai red/green curry, det er supergodt. Bruker det i kyllingsuppe blant annet. Er veldig godt å bruke det til kylling, som en over sa
Gjest Peanut Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Alt av overnevntes hørtes godt ut. (Selv fant jeg denne linken her og lurer på om jeg skal prøve meg på det og: http://www.bestofthislife.com/2012/03/maple-cinnamon-coconut-whipped-cream-over-french-pressed-dark-roast-coffee.html ) Noen oppskrifter på smoothies eller lignende også? (Fantastisk å kunne bruke KG til å spørre om ting. iLove. ^^, )
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 http://www.matprat.no/oppskrifter/sunne-oppskrifter-god-samvittighet/thaigryte-med-strimlet-svinekjott <- Denne er kjempegod! Jeg bruker chilipasta i tillegg til karripasta, og en del mer en det som som står i oppskriften Serveres med ris. Anonymous poster hash: 71617...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå