AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Vi har to hunder, og den ene er en veldig stresset og urolig type. Hun bjeffer på alt som rører seg, og på lyder i og utenfor huset. Nå vurderer jeg å prøve DAP på henne, men vil høre her først om noen her har erfart om det har noe for seg til denslags problematikk? Anonymous poster hash: 83d97...7eb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Jepp prøvd DAP. Men min hund hadde en grusom valpeperiode. Hun ble født på en låve hos en alkoholiker, som ikke behandlet sin hund særlig bra. Så mora var full av stress og angst dessverre. Min hund fikk dermed stresset inn med morsmelka. Jeg tror i hvert fall dette er grunnen for at det hadde en dårlig effekt på min hund. Anonymous poster hash: 81000...ab0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Vi har prøvd det da vår hund mistrives alene hjemme. Fungerer overhodet ikke. Bortkastet penger (svindyrt). Vi har en slik du putter i stikkontakten som varer ca. 3-4 uker. Har hørt at enten funker det veldig bra, eller så fungerer det overhodet ikke. Ingenting midt i mellom.... Anonymous poster hash: 5580a...b95
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Jeg har brukt det på min hund mot angst for nyttårsraketter. Funket veldig bra sammen med hørselsvern på nyttårsaften. Anonymous poster hash: b5ff3...f19
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #5 Skrevet 8. september 2013 Hm. Da vil det antagelig ikke fungere på generell nervøsitet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 83d97...7eb
bølla Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Tja...jeg prøvde det når lillegutt kom i pyseperiodene sine. Og han ble nå bedre han altså. Sikekrt veldig forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå