Gå til innhold

Utdrikninglag - hva gjorde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere i ditt eller andres utdrikninglag?

Anonymous poster hash: 60112...5ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble tatt med til frisøren på formiddagen, hvor jeg fikk frokost og cava mens jeg fikk satt opp håret og ble sminket. Det var meg og forlover. Så fikk jeg noen lapper med rebuser på, som førte meg fra sted til sted i en grei gangavstand. Fikk litt forskjellige ting per post, krone, "missebånd" og på de siste postene plukket jeg opp deltakere til utdrikningslaget.

Så satte vi oss i en park med drikke, ost og kjeks. Satt der en stund og skravlet litt og koste oss, før vi tok bussen opp til et lokale de hadde leid. Der var det dekket opp et flott bord og det var tapas og mer drikke. Det var også noen forskjellige leker mens vi satt der.

Til slutt dro vi ut på byen.

Jeg var kjempefornøyd :) Jeg ville ikke bli driti ut, og jeg ville ikke at noen skulle bli drita så tidlig at de ikke kunne være med hele dagen. To mødre som fortsatt ammet var kun med på middagen, og det var veldig koselig at de også tok seg tid til det!

Etter en liten stund dro vi på pub for å spille shuffleboard og drikke litt øl, før neste stopp.

• Liker 1
Skrevet

Siste setning skulle inn mellom park og middag, men var litt kronglete med redigering fra ipad ;)

Skrevet

I mitt grilla vi. Jentegjengen. Jeg måtte også kle meg ut i verdens verste antrekk "gull/wannabe-glam" og gå på Karl Johan med det. Grillinga var gøy. Utdritninga kunne de fint ha droppet spør du meg. Så fikk jeg en rosebukett med diverse jenteting ved siden av. Og fint undertøy. :) Pakkene var gøye. :)

Andre utdrikningslag jeg har vært med i har vi malt på keramikk-krukker. Kommende brud har fått vært på spa med forloveren. Vi andre skulle skrive hyggelige ting til bruden i en bok i mens. Café etterpå.

Anonymous poster hash: a485b...6f2
Skrevet

Massasje sammen med forlover kvelden før. Så på lørdagen var det frokost på min favorittcafé, drikke på et annet favorittsted, tapas, drinker, kaker og vin hos ei venninne.

Skrevet

Også har jeg vært med på et utdrikningslag der vi testa ut curling. (Ja, jeg er jente. :) )

Anonymous poster hash: a485b...6f2
Skrevet

Ååå vi hadde det så gøy i en god venninne av meg sitt utdrikningslag. Vi var 14-15 stykker og alle hadde bruden i fokus. Kjempekjekke folk i godt humør!

Vi vekte bruden tiiiiiiiidlig, og da fikk hun champagne på sengen. Så dekket vi bord hjemme hos henne og styrte litt på mens hun fikk dusje og sminke seg i full fart. Derette var det felles frokost med sprudlevann.

Så drog vi på en aktivitet som var veldig utypisk bruden, og som jeg hadde gruet meg litt til, men det var kjempegøy! Der drakk vi også sprudlevann.

Så drog vi tilbake til bruden og hadde lunsj hos henne (vi dekket på, ryddet, tok oppvask osv så bruden trengte ikke bekymre seg for det), der hadde vi noen aktiviteter og "oppgaver" til bruden.

Så drog vi til en hytte og der ble det grillet og så var det diverse aktiviteter. Stafett, pinata, drikkeleker, viser, tulledanising osv. Vi hadde det så fantastisk gøy at jeg har ikke ord! Vi satt ute rundt et bord og pratet og ble godt kjent alle sammen (med alkohol seff) og innimellom var det aktiviteter. Så det var egentlig noe innimellom til godt ut på natta.

Bruden måtte kle seg litt ut, men ikke så mye. Og ikke den typiske brudeslør greia.

Anonymous poster hash: 66e31...e36
Skrevet

Vi dro på tur fra lørdag til søndag. Leide hytte, og akte og hadde quiz ute i skogen med bål og vin. Kjempekoselig tur der det ikke var altfor mye fokus på meg, noe som passer meg finfint :) Mye bedre med en koselig hyttetur bare

• Liker 2
Skrevet

Hva gjorde dere i ditt eller andres utdrikninglag?

Anonymous poster hash: 60112...5ce

Forlovern min ordna med et privat pool-party på en liten ferieresort, med solsenger m/kjøleboks, drinker med paraply og med en liten skog av damer i bikini invitert.

Stripper,nei. To hotte damer som serverte drinker, ga ryggmassasjer og sprayet med " mist" fra dusjeflaske, ja.

Jeg måtte være innkaster for utestedet til resorten utpå natta, med fruktfat-hatt og bananskjørt.

• Liker 1
Skrevet

Vi henta bruden hjemme og kjørte til stedet hvor deltagerne ventet. Første utfordring var vannsport. Deretter var det enkle oppgaver i form av rebusløp, hvor hun også "hentet" deltagerne underveis. Avsluttet med velvære mens vi som deltok ordnet med grilling. Spiste og koste oss, hadde ordnet med film og quiz, og ble vors før vi avsluttet kvelden med konsert.

Anonymous poster hash: 0eef0...9d9
Skrevet

I mitt utdr.lag hentet mine venninner meg kl l12 til en god lunsj på restaurant. Så ble jeg tatt med til en hudpleiesalong der jeg fikk ansiktsbehandling. Deretter tok vi taxi opp til min forlovers leilighet der de hadde dekket bord og dit flere venninner kom. Hjerteballonger, hjertesjokolader, hjertekaker og mye god mat- alle hadde med seg noe. Ble selvsagt skjenket underveis, og fikk penisformet sugerør og missekrone.

De hadde intervjuet min mann på film og stilt ham div spørsmål om meg og ham. Før han fikk svare ble filmen stoppet og så skulle jeg svare og se om det var rett før svaret be vist. Var det feil ble det straffedrikking. Det var gøy. SÅ hadde de blåst opp ballonger som hver enkelt hadde navnet på mine ekser og flørter opp gjennom tiden. så skulle jeg fortelle litt om forholdet til hver enkelt og så stikke hull på alle ballongene. for å få "closure", som de sa ;) Deretter hadde alle med en liten gave til meg, som jeg måtte gjette hvem som hadde gitt, og hvorfor. og fortelle historien bak. Det var også kult. Ellers var det singstar (som jeg elsker) og drikking og fjas. meninga var at vi skulle på byen men jeg flata ut og ble dårlig så det måtte utgå :)

Synes jeg hadde en kjempefin dag. Eneste jeg evt kunne hatt annerledes var å bytte ut hudpleietimen med noe fartsylt lek og moro, som laserskyting på megazone eller "bryting" på Gladiator.. ;) De hadde lagt opp dagen slik de ville ønsket seg det selv, men de er kanskje litt roligere og mindre ute etter fart og moro enn meg. Jeg er liksom innstilt på at utdr.lag skal ha en opplevelse litt utenom det vanlige, litt fres.. Dessuten: jeg sminker meg mye og synes dermed det er kjipt å måtte fjerne all sminken på morgenen når jeg hadde brukt tid til å få den på og få den fin... Spesielt når det er en event-dag, ble ikke like fint etterpå for da måtte jeg skynde meg. Hudpleie er mer for dager der jeg ikke er i fokus, liksom... Ikke for virke kjip, var selvsagt fint, men med det byttet ville det blitt helt optimalt- etter _min_ smak da.. :D

Anonymous poster hash: 54800...52c
  • Liker 4
Skrevet

Ballongterapi hadde jeg også. Pluss spørsmål fra gubben, bare ikke på film. Morsomme ting begge to :)

Skrevet

Bestevenninna mi og jeg hadde alenekveld med taco og en god film. Akkurat slik jeg ville ha det. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Bestevenninna mi og jeg hadde alenekveld med taco og en god film. Akkurat slik jeg ville ha det. :)

Det er ikke akkurat et utdrikningslag.

Anonymous poster hash: 12436...bcb

Skrevet

Det er ikke akkurat et utdrikningslag.

Det er hva man ønsker at det skal være. Det er kanskje ikke tradisjonelt og vanlig, men det var jeg ønsket, så da fikk jeg det.

• Liker 4
Skrevet

Det er hva man ønsker at det skal være. Det er kanskje ikke tradisjonelt og vanlig, men det var jeg ønsket, så da fikk jeg det.

Men blir litt rart å kalle det utdrikningslag.

Skrevet

For deg, ikke for meg. Mer er det vel ikke å si om den saken. ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble overrasket av jentegjengen på morgenen (hadde blitt mast til å ta meg en dusj av forloveden min :ler: ) og så dro vi ned på Britannia SPA og var der i noen timer (jeg ble påspandert armoaterapi :rodmer: ), før vi tok oss en tur til Fairytale cupcakes og spiste lunsj (og ble tatt bilder av, som forloveren min hadde fikset, og så laget hun en bok av de bildene som alle jentene skrev en hilsen til meg i :rodmer: ). Så dro vi hjem og slappet av litt og kledde oss om før vi dro ut og spiste, og så endte vi på strippeklubb, selv om det bare var kvinnelige strippere den kvelden :fnise:

I andre utdrikningslag har vi spilt paintball, vært på "oppdagelsesferd" på Ikea, hatt quiz om brudgommens utsagn og slikt :)

Skrevet

Det finnes jo ikke regler for utdrikningslag. At det ikke er det mest vanlige med bare brud og forlover er nå en ting, men det betyr jo ikke at det ikke var et utdrikningslag selv om det ikke er det du ville valgt.
  • Liker 4
Skrevet

jeg er så utrolig bekymret for mitt utdrikkingslag, gifter oss neste vår. jeg har ikke den "venninnegjengen" jeg skulle ønske jeg hadde. Har ingen faktisk..

ugh får vondt i magen av å tenke på det... :(

Anonymous poster hash: c2ef6...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...