mats50001 Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Damer som er deilige med bra pupper, rompe og kropp har bra sjangs på attraktive menn som ser bra ut og tjener masse. De som er stygge og feite har ikke det samme draget. Hvorfor er det slik?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Anonymous poster hash: 65d76...1f7 7
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2013 Anonymous poster hash: 65d76...1f7
Tidus Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Damer som er deilige med bra pupper, rompe og kropp har bra sjangs på attraktive menn som ser bra ut og tjener masse. De som er stygge og feite har ikke det samme draget. Hvorfor er det slik? Du kan jo bytte ordene damer og menn, så stille det samme spørsmålet også. Det er slik fordi vi er dyr med sterke oppfatninger om hva som er estetisk å se på. Menn enda sterkere enn kvinner når det gjelder det motsatte kjønn. (Eller det samme for homofile vil jeg tro). Vi blir mer seksuelt tent på estetisk vakre mennesker. Dermed er det å være "deilig" en attributt som stiller svært sterkt i partnermarkedet. (Og igjen, enda sterkere hos menn) Vi ønsker oss alle pene barn, f. eks. Det å være rik går på trygghet. Trygghet for seg selv og eventuelle avkom. Men vi er nok mer kompliserte enn som så. Det finnes det nok av eksempler på i kjendisverden. 3
Gjest bråkar Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 For noe sprøyt. Noen av de mest aseksuelle, lite eggende menneskene jeg vet om er "estetisk vakre". Du kan jo bytte ordene damer og menn, så stille det samme spørsmålet også. Det er slik fordi vi er dyr med sterke oppfatninger om hva som er estetisk å se på. Menn enda sterkere enn kvinner når det gjelder det motsatte kjønn. (Eller det samme for homofile vil jeg tro). Vi blir mer seksuelt tent på estetisk vakre mennesker. Dermed er det å være "deilig" en attributt som stiller svært sterkt i partnermarkedet. (Og igjen, enda sterkere hos menn) Vi ønsker oss alle pene barn, f. eks. Det å være rik går på trygghet. Trygghet for seg selv og eventuelle avkom. Men vi er nok mer kompliserte enn som så. Det finnes det nok av eksempler på i kjendisverden. 3
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2013 Det er påvist en sammenheng mellom vakkert utseendet og økonomiske ressurser. Mennesker som er rike er mer vakre. Fattige er stygge og har dårlig helse. Da er det vel naturlig at kvinner velger menn de anser for å være vakre, ettersom skjønnheten er et tegn på velstand. Ergo ligger det implisitt i dette valget av den vakre mannen at kvinnen søker gode avkom for sitt barn. Således er også sosial status og økonomisk makt mye av årsaken til at kvinner velger menn som han her: http://www.imdb.com/name/nm0000129/ Dette er vel mye av årsaken til at feite damer som regel er sammen med feite menn?
Gjest Peanut Skrevet 6. september 2013 #7 Skrevet 6. september 2013 Det er påvist en sammenheng mellom vakkert utseendet og økonomiske ressurser. Mennesker som er rike er mer vakre. Virkelig. Jon Fredriksen er vakker?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #8 Skrevet 6. september 2013 Virkelig. Jon Fredriksen er vakker? Herlig logikk. At det er påvist en SAMMENHENG betyr ikke at konklusjonen er ALLE. Med samme logikk er ikke Norge er rikt land, for jeg er ikke rik. Anonymous poster hash: 040c7...04d 2
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2013 #9 Skrevet 6. september 2013 Jeg fikk en voldsom trang til å evaluere et helfigurbilde av TS jeg nå... 7
Gjest Peanut Skrevet 6. september 2013 #10 Skrevet 6. september 2013 (endret) Herlig logikk. For øvrig er det forskjell på folk. Jeg synes ikke Tom Cruise er noe tess egentlig. Det høres ut som om damer ikke trenger å ha mye mellom ørene (om noe i det hele tatt), men bare trenger å se fin og flott ut (silikon eller ei). Jeg vil for min egen del heller ha en som er intelligent og smart, enn en ultrapen fjott. At det er påvist en SAMMENHENG betyr ikke at konklusjonen er ALLE. Ikke? Si det til alle dem som gjør akkurat det samme når det gjelder så mye annet. Endret 6. september 2013 av Peanut
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #11 Skrevet 6. september 2013 Jeg fikk en voldsom trang til å evaluere et helfigurbilde av TS jeg nå... Hvorfor gjør du det ikke etterhvert da eventuelt?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 (endret) Det er påvist en sammenheng mellom vakkert utseendet og økonomiske ressurser. Mennesker som er rike er mer vakre. Fattige er stygge og har dårlig helse. Da er det vel naturlig at kvinner velger menn de anser for å være vakre, ettersom skjønnheten er et tegn på velstand. Ergo ligger det implisitt i dette valget av den vakre mannen at kvinnen søker gode avkom for sitt barn. Således er også sosial status og økonomisk makt mye av årsaken til at kvinner velger menn som han her: http://www.imdb.com/name/nm0000129/ Dette er vel mye av årsaken til at feite damer som regel er sammen med feite menn? Jeg kjenner mang til dels veldig rike menn, de er ikke attraktive akkurat der de slenger om seg med gullvisaen og skal spandere "scjampagne" på "da ladies". Hjelp, hjelp, hjelp. Du har en del gold diggers som går på sånt og som kjører den estetikken de mennene forstår som pent, men om de er kvalitetsdamer, er et annet spørsmål. Eller kvalitetsmenn... Endret 6. september 2013 av Gjest 5
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor gjør du det ikke etterhvert da eventuelt? Har ikke mottatt noe bilde til evaluering. - tar det dersom det skulle bli aktuelt. 2
Gjest pilldorf Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Har ikke mottatt noe bilde til evaluering. - tar det dersom det skulle bli aktuelt. Du trenger et bilde først altså. Det finnes jo mentale bilder og da. Er utseende avgjørende for noe egentlig?
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Du trenger et bilde først altså. Det finnes jo mentale bilder og da. Er utseende avgjørende for noe egentlig? Til det jeg tenker foreta meg er et foto absolutt avgjørende ja. Jeg fikk en voldsom trang til å evaluere et helfigurbilde av TS jeg nå...
Tidus Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 For noe sprøyt. Noen av de mest aseksuelle, lite eggende menneskene jeg vet om er "estetisk vakre". Folk med litt mellom ørene skjønner at jeg snakker generelt. Ikke om absolutt alle i verden. 1
Gjest bråkar Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 siden jeg skjønte du snakket generelt var det spesielt viktig å påpeke hvor lettvint og lite representativ din fremstilling var. Folk med litt mellom ørene skjønner at jeg snakker generelt. Ikke om absolutt alle i verden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Jeg er småfeit, men ganske søt. Er samboer med en veldig kjekk og temmelig rik mann. Personlighet rocks! Anonymous poster hash: c3f6b...6da
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Kan tilføye at jeg er ganske fattig også. Anonymous poster hash: c3f6b...6da
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Virkelig. Jon Fredriksen er vakker? Kan legge til Donald Trump og Bill Gates. Skikkelig eye candy der altså 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå