Gå til innhold

Synes dere det er OK at han går sammen med sin gamle pulevenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min hadde ei pulevenninne før jeg ble sammenvevd han. Dette vennskapet varte ei stund. De var bestiser også og bodde så og si sammen, hun var vertfall alltid hos han. Da hun flyttet til nabobyen begynte de å miste kontakten litt.

Jeg var veldig bekymra hver gang de skulle finne på noe sammen, da han fortalte at han hadde hatt følelser for henne før, men at det kun var morro og sex når han forstod hvilke stort ludder hun var, pga at hun hadde sex med flere av kameratene hans.

Jeg forklarte at jeg bekymret meg veldig for at de skulle finne på ting alene, at jeg ikke synes dette var sømmelig.

Liker dere at kjæresten går sammen med gamle pulevenner?

Eg synes det er verre når de går sammen med pulevenner enn en ex. Når man er pulevenner så puler man pga kjemien er så god og sexen også!

En ex er en ex fordi man vet at man ikke fungerer sammen.

Kom med deres meninger om dette! 😉

Anonymous poster hash: c89fe...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min hadde ei pulevenninne før jeg ble sammenvevd han. Dette vennskapet varte ei stund. De var bestiser også og bodde så og si sammen, hun var vertfall alltid hos han. Da hun flyttet til nabobyen begynte de å miste kontakten litt.

Jeg var veldig bekymra hver gang de skulle finne på noe sammen, da han fortalte at han hadde hatt følelser for henne før, men at det kun var morro og sex når han forstod hvilke stort ludder hun var, pga at hun hadde sex med flere av kameratene hans.

Jeg forklarte at jeg bekymret meg veldig for at de skulle finne på ting alene, at jeg ikke synes dette var sømmelig.

Liker dere at kjæresten går sammen med gamle pulevenner?

Eg synes det er verre når de går sammen med pulevenner enn en ex. Når man er pulevenner så puler man pga kjemien er så god og sexen også!

En ex er en ex fordi man vet at man ikke fungerer sammen.

Kom med deres meninger om dette! 😉

Nei, pulevenner må man bryte kontakten med når man er i fast forhold.

Hvordan foregikk sammenvevningen? ;)

Skrevet

TS her: skrivefeil, Hehe. Mente "sammen med" 😉

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk det kommer litt an på... Jeg, f.eks, bor på et veldig lite sted. Ergo er det folk her jeg har kjent hele livet. Om sambo hadde hatt en pulevenn før vi ble sammen, og hun var en han hadde vokst opp sammen med og kjent siden barnsben... Litt vanskelig å kreve at de bryter kontakten helt.

Hadde vi bodd i en by, og ex-pulevennen var en han møtte på byen, hadde det moro med en stund, men ikke mer, så hadde jeg syntes det var rart om de skulle omgåes igjen. Det hadde jeg ikke likt.

Edit: Hadde antakelig ikke likt det uansett, men hadde ikke gjort noe for å hindre de i å omgåes eller sagt noe om det, hvis det var en gammel venninne..

Endret av Lemming
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det hadde ikke vært ok.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke likt noe særlig.

Hvor lenge har de vært venner?

Skrevet

Nei det hadde ikke vært aktuelt for meg. Anonymous poster hash: dccd0...396

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk det kommer litt an på... Jeg, f.eks, bor på et veldig lite sted. Ergo er det folk her jeg har kjent hele livet. Om sambo hadde hatt en pulevenn før vi ble sammen, og hun var en han hadde vokst opp sammen med og kjent siden barnsben... Litt vanskelig å kreve at de bryter kontakten helt.

Hadde vi bodd i en by, og ex-pulevennen var en han møtte på byen, hadde det moro med en stund, men ikke mer, så hadde jeg syntes det var rart om de skulle omgåes igjen. Det hadde jeg ikke likt.

Edit: Hadde antakelig ikke likt det uansett, men hadde ikke gjort noe for å hindre de i å omgåes eller sagt noe om det, hvis det var en gammel venninne..

Dette bør folk tenke på før de går så langt som å pule:

De må jo skjønne at dette kan bli problematisk i forhold til fremtidige forhold.

Er de virkelig villig til å ødelegge et langvarig vennskap pga en kortsiktig nytelse?

Gjest Gjestbruker
Skrevet

Hadde ikke vært aktuelt for meg at han skulle ha kontakten med ei slik venninne, jeg stoppet vertfall å gå sammen med min gamle pulevenn/kamerat da jeg ikk kjærest. Kjæresten min syntes det var sårt at jeg skulle ha mye kontakt med en jeg har hatt et slikt forhold til. Nå treffer vi kun på han gamle pulevennen min på fest ei sjelden gang pga vi bor i en liten by og har felles kjente 😉 men ikke noe mer enn det.

Skrevet

Ts her: De hadde vært venner i ca 3-4 år før jeg traff han og "holdt på" i ca 1,5-2 av de årene. Så vil ikke si at jeg "ødela" et viktig vennskap, selv om hun mente de var bestevenner.

I begynnelsen når jeg ble sammen med kjæresten min så ringte hun han minst 4-5 ganger i uka, sendte sms, la ut mange bilder av de klengende sammen på Facebook osv. Jeg forklarte han at jeg ikke likte at de hang så mye sammen og det forstod han, for han ville heller ikke at jeg skulle ha et slikt forhold til min gamle pulevenn (som jeg stoppet å henge med da jeg fikk kjæreste, for synes ikke det passer seg)

Nå har det vært stille fra henne en stund, men nå begynner hun å mase på han om de skal ta en fest for gamle dagers skyld. Og jeg kjenner jeg blir irritert, hun tar tydeligvis ikke et hint.

Skrevet

Rart hva folk finner seg i for tida....det er tydeligvis helt greit å sende kjæresten/mannen/samboeren på storbyweekend, hytteturer, kino og middager med venninner og gamle pulevenner. Hver sin lyst. Jeg vil ha samboeren min for meg selv.

Skrevet

Jeg synes det er helt absurd å blande seg i kjærestens vennekrets. Det er noe jeg bare hadde gjort dersom en venn av kjæresten min var ubehagelig mot meg.

Jeg er så glad for at min bestevenn hadde vett til å fortelle nydama at han ikke kom til å slutte å være bestevenner med meg selv om vi hadde hatt sex noen ganger også og hun var sjalu. Det var selvfølgelig ikke aktuelt for oss å ha sex når han var i et forhold.

Anonymous poster hash: d85d6...86a
Skrevet

Dette burde vel strengt tatt ikke vært ditt problem..? Er man i et forhold, holder man seg unna pulevenner, og den grensen er det opp til ham å sette!

Skrevet

Ts her.

Anonymbruker: hva sa dama hans til det?

En gang sa typen min at de ikke hadde vært kjærester, de var bare bestiser og pulevenner pga sex'en. Hun la rundt med mange andre også, så det var ikke noe fast forhold.

For meg blir det enda verre enn om det hadde vært ex dama hans, pulevenner er man jo pga man er en veldig god seksuell kjemi, hvis ikke hadde det jo bare vært et ONS og ikke noe mer 😉

For min del har jeg holdt en lav profil hvis gutter jeg kun har ligget med har fått seg dame, av respekt for forholdet deres. Så har jeg heller tenkt at han evt kan ta kontakt med meg hvis DE vil finne på noe SAMMEN med meg. Ikke aktuelt å henge sammen med han alene om han har kjærest, slikt blir det bare sjalusi ut av. Uansett har det ikke vært ei problemstilling, da av erfaring så dabber kontakten med pulevenner ut 😉

Så et lite råd, ikke pul din bestevenn om dere fortsatt skal være bestevenner 😉

Skrevet

Så glad for at jeg aldri har hatt en pulevenn. Sex er kjærlighet for meg, vennskap er vennskap. Å blande disse 2 er dømt til å mislykkes. Hvis kjæresten min ville omgått en slik "venninne", ville jeg sagt at det var greit, men at vi to var historie.

Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg hadde ikke takla det... ikke at de møttes alene nei.

Skrevet

Gjest_@_: enig!

Rart at folk ikke tenker lengre enn til nesetippen.

Om man ikke vil inn i et forhold eller ikke ødelegge vennskapet bør man holde underlivet for seg selv. Hehe.

Skrevet

Kjæresten min er heldigvis voksen nok til å skille mellom venner og sex, så jeg slipper problemer som det ;) Men Nei, hadde absolutt ikke synes det hadde vært greit!

Anonymous poster hash: def04...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...