AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Hei! Jeg har bestemt meg for å teste mikroringer, men med en elendig økonomi vil jeg ikke gå til frisøren.. Har en vennine som er frisør, og hun mener hu skal klare å ordne det så lenge jeg skaffer alt det nødvendige.. Så jeg lurer på.. Hva trenger man av utstyr? Noe å anbefale? Anonymous poster hash: 89b13...2e7
FantasDick Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 (endret) Føler jeg misjonerer for microringer og hår fra eBay for tida, but here goes. Kjøpte hår, ringer og nål fra eBay. Tang fant jeg i verktøykassa. Verdens snilleste lillesøster satte på håret på meg. Til sammen kostet det meg litt under 150,-. Edit; kan jo legge ved linker til det billigste jeg finner; - Ringene - Nål Hvilket hår skal du ha? Farge, lengde? Endret 17. september 2013 av FantasDick
Gjest Daenerys Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Tråden er ryddet for reklameinnlegg. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Føler jeg misjonerer for microringer og hår fra eBay for tida, but here goes. Kjøpte hår, ringer og nål fra eBay. Tang fant jeg i verktøykassa. Verdens snilleste lillesøster satte på håret på meg. Til sammen kostet det meg litt under 150,-. Edit; kan jo legge ved linker til det billigste jeg finner; - Ringene - Nål Hvilket hår skal du ha? Farge, lengde? Oj Takk for svar! Jeg tenkte å kjøpe microloop ext.. jeg er ikke noe flink til å ordne sånne ting selv, så greit at alt er ferdig laget har du da noe å anbefale? I fra Ebay eller andre steder? Anonymous poster hash: 89b13...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå