Gå til innhold

My x

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært i ett forhold nå, som tok slutt for en drøy mnd siden. Dette forholdet var kaldt, dumt, full av kjeft og varte i neste to år. Jeg en ennå ikke sikker på hvorfor jeg holdt ut så lenge.

Uansett, før jeg gikk inn i det forholdet, hadde jeg ett på 5 mnd. Det var ganske tette forhold, og jeg angrer veldig på hvordan det ble til slutt.

Han jeg var sammen med i 5 mnd, var snill, omtenksom, helt ubeskrivelig god på alle mulige måter. Jeg gikk det året på skole hos min far langt unna der jeg egentlig bor. Så kom juli, jeg kom ikke inn på skole og måtte flytte ''hjem'' igjen. Jeg fikk da dett nye forholdet. Han var snill han også, litt mer badass-type og tok vare på meg, i begynnelsen. Det utviklet seg til å bli ett forhold med kun krangel, missnøye og økonomiske kriser. Han tok kortet mitt jevnlig og kjøpte ting han ville ha, når han fikk lønning brukte han det på seg selv, regninger og mat til hundene våre. Jeg gikk rundt med slitte truser, mens han levde nokså bra.

Nå er dette over, takk gud.

Men, nå er jeg på besøk hos min far, og x'n bor jo selvfølgelig her og vi har ''hengt'' hver dag siden jeg kom hit. Kun som venner, altså.

Men jeg kan ho selvfølgelig ikke hjelpe å tenke at, hvordan ville det vært? Hva hadde skjedd hvis jeg fortsatt hadde bodd her. Hadde vi fortsatt vært sammen? Hvordan hadde det vært hvis vi hadde prøvd på nytt nå?

Og jeg tenker konstant på han. Jeg vil ikke, men jeg gjør det. Vi var utrolig gode venner før vi ble sammen, og jeg føler vi er enda bedre venner nå, enn det vi noen gang har vært, enda jeg bare har vært her siden søndag.

Han tar kontakt med meg, spør om jeg vil komme på film og er gira på å feste sammen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta dette. Er det bare en vennegreie han holder på med, eller vil han faktisk se om det er noe av oss igjen? Jeg klarer ikke å lese han ordentlig. Jeg var en drittsekk mot han. Jeg orker ikke å fordype hva jeg gjorde, men det var en ganske slem ting å gjøre. Ikke mens vi var sammen, men etterpå. Det var vel mest pga min x, som jeg var ilag med i to år, som gjorde til det.

Vi har snakket om forholdet vårt, han sier han ikke er interessert i noe nå, og det er jo greit. Men han sender fortsatt rare signaler. Vi ''tuller'' om forholdet vårt. Vi skulle på mega, som de kaller megga, også sa han, ''lenge siden jeg har vært på megga.'' og fikk fingeren sin på mystisk vis til å peke på meg. Altså, han mente ikke at jeg var en megge, men still. Det var egentlig ganske morsomt og vi lo som vi aldri har. Vi tuller ofte om det og jeg er veldig usikker på hvor han vil med dette, egentlig.

Han skal ha fest i morgen, ''til ære'' for at jeg er her. Er det da lurt å spørre han, eller skal jeg bare la være? Jeg tenker at jeg skal reise til han før jeg reiser på toget hjem, og spørre han om hva som har skjedd mellom oss den siste uken. Om han har følt noe eller ei. Greit ei uke er ikke mye, men når du sitter sammen iallefall 8 timer hver dag, skjer det mye.

Har jeg følelser, har jeg ikke?

Skal jeg flytte hit igjen, eller ikke? Jeg har ingenting som stopper meg, og det er ingenting som gjør meg lykkeligere enn å være her. Så hvis jeg skulle flyttet, er det altså ikke pga han.

Er litt forvirret, sorry langt innlegg til lite spørsmål, men føler det er bedre å skrive sånn at dere forstår, slik at jeg kanskje får ett relevant svar.

Anonymous poster hash: 13f7c...e7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har følelser for han eller ikke, kan ikke på kg gi deg svar på. Du må nesten kjenne litt etter selv.

Hvis du isåfall har det, ville jeg sagt det til han. Spurt han om det var noen mulighet for at dere kunne prøve på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...