AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg har lest at man antar risting i magen skyldes at den tisser. Inatt ristet det såpass at jeg våknet- og trodde det var mannen som feilte noe farlig- hele sengen føltes som den ristet, og det var sentrert rundt mageområdet. Pulsen min ble høyere, og det kjentes som om baby nærmest fikk et lite epileptisk anfall der inne, og det varte en liten stund(ikke bare 2-5 sekunder som endel beskriver). Var litt øm i magen etterpå, men som sagt ikke vondt. Noen som vet noe om dette? Det er ikke hikking, og det er jo ganske kraftig.......:/Anonymous poster hash: e880e...140
La Guapa Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Hei. Dette står det mye om på nett hvis du googler " foster som rister" Helt ufarlig står det. De tror som du skriver at det er babyen som rister etter å ha tisset.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 jeg også merker dette, og har lurt på hva det kan vere, for babyer rister da virkelig ikke utenfor magen. Men med meg er det bare 3-5 sekunder, og ikke noe jeg ville våknet av tror jeg. Tenker mye på dette med hvordan de har det inni magen jeg. Kanskje fosteret gråter? (Regner ikke med dette er en reaksjon som kun skjer på utsiden, fosteret har jo følelsene allerede inni magen) Anonymous poster hash: dd722...ff2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Jeg har trodd at babyen rett og slett klødde seg (ser for meg en hund eller katt som klør seg i øret). Anonymous poster hash: 80945...e36
Yesterday Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Jeg har bare opplevd risting en gang og tenkte ikke så mye over det. Høres veldig rart ut at babyen gjør det pga den tisser, men gjør den det så gjør den det Har også tenkt på noen ganger det med hva slags følelser babyen viser i magen, for det vet man jo kanskje ikke. Kan de bli sinte, lei seg osv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #6 Skrevet 6. september 2013 Hadde ikke tenkt på smådirring enn 2-3 sekund med noe som minnet om kløe, dette var "anfallristing". Hadde time på helsestasjon idag, og hun+fastlege sa jeg burde ringe føden for å høre om det var noe å sjekke. Gjorde det, og de hadde "aldri hørt om det før" og ante ikke hva det skyldtes......synes jeg var rart siden det jo er beskrevet flere steder(dog ingen fagkilder), men likevel.Anonymous poster hash: e880e...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå