AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg skal i bursdag i dag og tenkte å pynte meg litt. Det som da skjer er at jeg ender opp i helsvart eller ev med en hvit bluse. Har tenkt å ha på meg svarte jeans og svarte støvletter. Så prøver jeg å tenke på resten, og da ender jeg opp med svart bluse og veske også. Noen som kan hjelpe? Synes det er så vanskelig å finne ting som passer til svart. Anonymous poster hash: d1113...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Svart er jo en av de fargene som passer til alt!Anonymous poster hash: 24b6a...df3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #3 Skrevet 6. september 2013 Svart er jo en av de fargene som passer til alt!Anonymous poster hash: 24b6a...df3 Jeg bare synes jeg ser så kjedelig ut, som jeg skal i begravelse. Lagde template på det jeg tenkte å ha på. Synes andre er så flinke til å mikse med forskjellige farger og få ting som jeg opprinnelig tenker at ikke passer sammen, til å passe sammen likevel. Anonymous poster hash: d1113...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #4 Skrevet 6. september 2013 Hva med et skjerf i en fin, sterk høstfarge da? F.eks oransje eller gul? Anonymous poster hash: cbe75...425
Mija Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Synes helsvart kan være veldig fint jeg. Man kan jo f eks gjøre litt mer ut av sminke og hår? Har du en ligende bluse i en annen farge da? Eller en blazer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå