Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor er i Syden og spurte om jeg ville ha en parfyme. Det har jeg lyst på, men vil ha en ny. Synes det er litt vanskelig når jeg ikke er der selv og kan lukte på de.

Fortell gjerne deres favorittparfymer, si litt hva den lukter på en måte.

Vil ikke ha sånne parfymer som lukter såpe osv, men åpen for både frisk lukt, og litt mer tung lukt også.

Men helst en som jeg kan bruke til hverdags :)

Anonymous poster hash: 792ab...d2f
Videoannonse
Annonse
Gjest Castrolady
Skrevet (endret)

Mine favorittparfymer er Ralph Lauren, den turkis/blå flaska, og Amor Amor - cacharel :) Fikk en prøve her om dagen med Lady Gaga - Fame, og den også syns jeg er veldig god :)

Bruker Ralph Lauren og Lady Gaga til hverdags, de har litt sterk og frisk lukt. Bruker Amor til fest, den syns jeg lukter litt sensuelt. Jeg er veldig dårlig på å forklare hva de lukter, så foreslår at du søker de opp og leser hva det står om de, og reiser på ett parfymeri for å teste de ut evt :) Husk at parfymer som kan lukte kjempe godt på andre, ikke nødvendigvis lukter like godt på deg pga forskjellig kroppslukt :)

Endret av Castrolady
Gjest Castrolady
Skrevet

Den til Lady Gaga er forresten litt tung også syns jeg, men fortsatt ganske frisk og god :)

Skrevet

Dior Cherie sin edp. Dyr, men lukter fantastisk. Ikke søt, ikke såpeaktig, litt tung, men utrolig god. :) Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive duften, men den er klassisk.

Anonymous poster hash: 36350...e4e
Gjest Amber Rose
Skrevet

Amor Amor Cacharel, La Perla j'aime, DKNY (den grønne runde), Versace Bright Crystal

Skrevet

Escada parfymene lukter sommerlig, noen av de lukter sitrus. Veldig populære :)

Anonymous poster hash: f9601...3d8

• Liker 2
Gjest Lillesiren
Skrevet

Chance av Chanel, en av mine absolutte favoritter:)

Skrevet

Chanel chance er fantastisk :)

Skrevet

Alt fra escada! Favorittene er "cherry in the air", "Taj sunset" og sommer duftene!

Skrevet

bruker narciso rodrigues "for her". lukter musk, men på en moderne måte.

er sensuell og forførende. ganske tung og veldig sexy. får alltid veldig mange komplimenter fra menn

Anonymous poster hash: 90590...d7c
Skrevet

Alt fra escada! Favorittene er "cherry in the air", "Taj sunset" og sommer duftene!

helt enig, elsker de.

Anonymous poster hash: b07b6...a16

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker godt Acqua di Gioia fra Giorgio Armani og The One Desire fra Dolce & Gabbana. Den første er ganske frisk, 'lett' og ren. Desire er litt tyngre (men ikke for tung) og sensuell. Veldig gode begge to på hver sin måte.

Skrevet

The One av Dolce & Gabbana har vært min favoritt og go-to parfyme i mange år.

Skrevet

Roberto Cavalli!! Lukter ubeskrivelig herlig. Litt krydret, men samtidig ikke for tung.

Skrevet

Jeg har i de siste seks årene sverget helt og fullt til Black XS fra Paco Rabanne, og nå sist den nye varianten, Black XS l'exces. Begge to er ganske kraftige og "mørke", men likevel søte og friske. (Høres ut som en selvmotsigelse, det er så vanskelig å beskrive lukt :P ) Jeg bruker den daglig, funker fint som hverdagsparfyme. Ellers er jeg veldig glad i Amor Amor fra Cacharel, særlig den orginale røde.

En ting du kan gjøre hvis du synes det er vanskelig å velge uten å lukte først, er å gå i et parfymeri og snuse litt rundt, og så be moren din se etter den du liker best :)

Skrevet

Mor er i Syden og spurte om jeg ville ha en parfyme. Det har jeg lyst på, men vil ha en ny. Synes det er litt vanskelig når jeg ikke er der selv og kan lukte på de.

Fortell gjerne deres favorittparfymer, si litt hva den lukter på en måte.

Vil ikke ha sånne parfymer som lukter såpe osv, men åpen for både frisk lukt, og litt mer tung lukt også.

Men helst en som jeg kan bruke til hverdags :)

Anonymous poster hash: 792ab...d2f

jeg har drevet parfymeri i mange år. hvis du kan nevne noen du har likt tidligere skal jeg nok klare å nevne et par jeg tror du vil like

Anonymous poster hash: 5afb5...335

Skrevet

Takk for mange tips :)

Fikk Marc Jacobs daisy.

Hadde noen av de som ble nevnt øverst her, som escada cherry og lady gaga fame bl.a.

Skulle sett her enda senere i går kveld også ser jeg, mange gode tips. Kanskje jeg skal spandere på meg enda en parfyme snart :))

ts

Anonymous poster hash: 9cee9...ac3
Skrevet

Laura. Denne har jeg brukt over flere år som til slutt ble mitt kjennemerke. Jeg har byttet noen ganger for forandring, men syns fremdeles denne er best. Jeg var på taxfreen senest i går kveld og viste denne for samboer, og han kjøpte den til meg på stedet. Var ikke snakk om å gå fra den godlukten. Nå sniffer han på flasken hver gang han passerer den. (har ikke ryddet den på plass enda). Så dette er en lukt jeg ikke tror jeg vil gå bort i fra igjen. Foruten om den så har jeg vert veldi fornøyd emd Naomi night lukten. Den er en god nummer 2 av de jeg har prøvd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...