Gå til innhold

Flytte ut av leid leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man alltid er til stede under "utsjekking" når man flytter fra en leilighet? Eller er det mulig for eier og megler å gå igjennom ting selv om man ikke er der?

Jeg flytter ganske snart og bestiller rengjøring tirsdag og reiser onsdag og megler har spurt når på onsdag jeg vil ha utsjekking men jeg fant ut at flybilletten (moren min har bestilt for meg, studerer ute) er veldig tidlig. Utsjekking skal jo være rett før man drar og ikke dagen før.

Er det mulig for meg å dra og la dem sjekke etterpå?

Anonymous poster hash: a9a3c...091
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du vel nesten snakke med megler/utleier om. Jeg vil tro at de helst vil at du skal være der, og så må du jo få levert fra deg nøkkel o.l.?

Anonymous poster hash: 3ba31...824
Skrevet

Det må du vel nesten snakke med megler/utleier om. Jeg vil tro at de helst vil at du skal være der, og så må du jo få levert fra deg nøkkel o.l.?

I min forrige leilighet kunne jeg bare legge nøklene i leiligheten, de har et ekstra sett for å komme seg inn uansett.

Jeg får spørre om de har mulighet for å komme veldig tidlig onsdag, jeg må rekke flyet uansett :/

Skrevet

I min forrige leilighet kunne jeg bare legge nøklene i leiligheten, de har et ekstra sett for å komme seg inn uansett.

Jeg får spørre om de har mulighet for å komme veldig tidlig onsdag, jeg må rekke flyet uansett :/

Ok, hvis du har smekklås, så går det jo. Du får bare legge frem planen for dem, så finner de nok en løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...